Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ok...etter x-antall negative tester ingen tr, og en legetur på mandag med test,som til ingen overraskelse var negativ idag kom strekene!!!!
Dag 57 i "syklusen"!!! Hvor langt er jeg da?Satser på at jeg tilhører her inne med dere
Gratulerer så mye og velkommen hit inn kan desverre ikke hjelpe deg med hvor langt du er på vei, for orker rett og slett ikke Bryne meg med det akkurat nå
Så artig.. Tipper du er rundt 4 uker på vei.. Og at syklusen enten har hoppet over ett egg og at du har hatt en eggløsning for ca 14 dager siden. Siden testen var negativ på mandag men positiv nå men du blir helt sikkert henvist til UL for å finne nøyaktig hvor du er *gratulere
på mandag ble jeg henvist til gyno for å finne ut av syklusen så tenker jeg bare beholder den timen for å få en termin.
tusen takk alle sammen, det varmer
Jeg brukte og lang tid (litt mer enn en uke etter mensen skulle komme) på å få positiv test selv om jeg er ganske sikker på at jeg var gravid på tidspunktet! Gratulerer da!