Lister meg inn..

Jente1990

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Gratulerer med smått alle! Jeg fikk ei jente 28.07 :) Jeg lurer på, har barna deres begynt å smile bevist? Og har dere vært på 6ukers kontroll, med dere selv?

Hei og velkommen hit :) jeg fikk en gutt den 18.07 og jeg er ganske sikker på at han smiler bevist nå :) det er så herlig!
Jeg har time til kontroll i neste uke ;)

Velkommen og gratulerer med jente :)
Jeg er også ganske sikker på at frøkna mi smiler bevist nå.

Selv så skal vi på 6 ukerskontroll nå på tirsdag :)

Hei, og Gratulerer! :) jeg fikk en gutt 29/7..er ganske sikker på at jeg har sett han smile bevisst, men ikke mye.. Vi skal på 6ukers kontroll 10.september. Har ikke bestilt time til meg selv enda...

Velkommen hit :) Vår jente er 7 uker i dag, og har smilt bevisst i en del uker nå. Kanskje fra hun var fire uker? Nå kan hun holde blikket lenge, og ha pludre/smilestunder i opptil en halvtime av gangen :) Ser antydning til at hun ler også nå, uten at det er noen trillende latter akkurat..

Hei. Her kom hun med første smil da hun var rundt 3,5 uke, og litt oftere nå siste uka :) hun var 5 uker på torsdag.
Var på kontroll selv om onsdag, og snuppa skal til tirsdag:)

Velkommen! Fikk en jente 10 juli og her smiler og pludrer hun som bare det! når noen prater med hun er hun et eneste stort glis, veldig koselig

Hei og velkommen:-)

Lillegutt er 4 uker og har smilt fra han var en uke gammel. Først trodde jeg det var grimaser, men så oppdaget jeg det kom hver gang jeg snakket til han. Vet det høres veldig tidlig ut, men han har fulgt oss med blikket siden han er født og har vært veldig nysgjerrig og våken hele veien.

Nå smiler han veldig lett, og elsker å se på forskjellige ansikter.
Har begynt å prøve å lage lyd.

Har ikke bestilt kontroll til meg selv enda.

Velkommen og gratulerer! :) jeg fikk en gutt 28/7 og her er det ikke mye smiling ennå, men mye pludring :D skal ikke på kontroll før 30.september så er ei stund til.

Velkommen og gratulerer! Min begynte å smile bevisst mellom 6 og 7 uker :) nå er han 8 og får så vidt til litt pludring innimellom (autokorrekten ville skrive plyndring! Hahahaha :D)

Jeg har tatt blodprøver og blodtrykk hos lege, han henviste meg til gynekolog for å sette inn spiral om et par uker :)

Hei og velkommen:-)

Lillegutt er 4 uker og har smilt fra han var en uke gammel. Først trodde jeg det var grimaser, men så oppdaget jeg det kom hver gang jeg snakket til han. Vet det høres veldig tidlig ut, men han har fulgt oss med blikket siden han er født og har vært veldig nysgjerrig og våken hele veien.

Nå smiler han veldig lett, og elsker å se på forskjellige ansikter.
Har begynt å prøve å lage lyd.

Har ikke bestilt kontroll til meg selv enda.
Samme her, gutten vår er 2,5 uke, men føler at han har smilt bevisst i en ukes tid allerede. Kommer ofte når vi har ansiktet nære han og prater til han! Han følger oss også med blikket over lengre tid før han fokuserer på noe annet :) vil tro at det er "bevisst" da det alltid kommer når man koseprater med han!

Samme her, gutten vår er 2,5 uke, men føler at han har smilt bevisst i en ukes tid allerede. Kommer ofte når vi har ansiktet nære han og prater til han! Han følger oss også med blikket over lengre tid før han fokuserer på noe annet :) vil tro at det er "bevisst" da det alltid kommer når man koseprater med han!

Så gøy det er flere som opplever det:-)

Back
Topp