Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, gutten vår er 2,5 uke, men føler at han har smilt bevisst i en ukes tid allerede. Kommer ofte når vi har ansiktet nære han og prater til han! Han følger oss også med blikket over lengre tid før han fokuserer på noe annet vil tro at det er "bevisst" da det alltid kommer når man koseprater med han!Hei og velkommen
Lillegutt er 4 uker og har smilt fra han var en uke gammel. Først trodde jeg det var grimaser, men så oppdaget jeg det kom hver gang jeg snakket til han. Vet det høres veldig tidlig ut, men han har fulgt oss med blikket siden han er født og har vært veldig nysgjerrig og våken hele veien.
Nå smiler han veldig lett, og elsker å se på forskjellige ansikter.
Har begynt å prøve å lage lyd.
Har ikke bestilt kontroll til meg selv enda.
Samme her, gutten vår er 2,5 uke, men føler at han har smilt bevisst i en ukes tid allerede. Kommer ofte når vi har ansiktet nære han og prater til han! Han følger oss også med blikket over lengre tid før han fokuserer på noe annet vil tro at det er "bevisst" da det alltid kommer når man koseprater med han!