Lister meg inn...

Sanndrom

Blir kjent med forumet
... og håper jeg får bli! Testet positivt i dag, etter en blødning i helga som jeg trodde var det månedlige besøket. Er vel 5+3 og termin rundt 18. januar. Var hos legen i dag for å måle hcg og skal tilbake mandag, og så til legen tirsdag for å få svarene! Krysser fingrene.

Jeg føler mg i hvertfall gravid. Har de samme symptomene som med storesøster og tempen er fortsatt høy, så det lover godt. Er redd for å få for store forhåpninger, for da er fallhøyden desto høyere!

GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!Og velkommen til oss!!! Alltid ekstra kjekt med FS jenter som kommer!!!! emoticon

mammamoren skrev:
GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!Og velkommen til oss!!! Alltid ekstra kjekt med FS jenter som kommer!!!! emoticon

Takk for det, vennen! Bare håper det faktisk er sånn at jeg er gravid, og at jeg ikke har hatt en SA! Er litt redd for å glede meg for tidlig!

Spørs om jeg ikke må liste meg ut igjen også. Hcg i går var på 119, og jeg var da ca 5 uker etter siste mens. Er såvidt innenfor referanseverdien, men det er nå vel lavt synes jeg! Oppdaterer til tirsdag!

Typiske intervaller for s-hCG under svangerskap

Uker etter siste   hCG-konsentrasjon

menstruasjon       (IE/L) i serum

----------------   -----------------

0-2                    0 -      3

3-4                    3 -    156

5                    101 –   4870

6                   1110 –  31500

7                   2560 –  82300

8                  23100 – 151000

9                  27300 – 233000

10-13              20900 – 291000

14-18               6140 – 103000

19-23               4720 –  80100

24-41               2700 –  78000

ikke ta sorgene på forskudd. hvorfor skulle du ha hatt en SA? 119 kan jo ut i fra skjema være normalt i uke 5......

mammamoren skrev:
ikke ta sorgene på forskudd. hvorfor skulle du ha hatt en SA? 119 kan jo ut i fra skjema være normalt i uke 5......

Fordi jeg har hatt en kraftig blødning med smerter, som jeg trodde var menstruasjon helt til jeg testet positivt i går... Men må vente til jeg ser endringen til neste prøve...

å! Huff, håper på det beste for deg! og hvis det ikke går står navnet ditt på februar forumet! emoticon

mammamoren skrev:
å! Huff, håper på det beste for deg! og hvis det ikke går står navnet ditt på februar forumet! emoticon

*klem*

Så moro!!

Skal krysse fingrene for deg!

Lister meg ut igjen, var hos legen i dag og fikk påvist en SA. Blodprøvene bekreftet det, og jeg fikk en ny blødning i går :(

Ønsker alle sammen lykke til!

:(  Trist!! 

Back
Topp