Lister meg inn her :)

mo9que

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Etter 2 dager med svake streker så fikk jeg positiv digital i dag :excited001

Så da tar jeg sjansen på å melde meg inn :happy:
 

Vedlegg

  • IMG_20190903_164600.jpg
    IMG_20190903_164600.jpg
    17,6 KB · Visninger: 27
Gratulerer ! ☺️ Jeg har bare fått sykt svake streker hittil som sist ble tatt søndag . Skal ta en i morgen tenkte jeg og se hvordan det er da. Forventet mens på lørdag. Er jeg gravid blir termin dato ca 18 mai ❤️
 
Takk :happy: blir spennende å se om denne spira holder hele veien! Skal ringe gyn i morgen å få resept på abyl-e og fragmin...

Krysser fingrene for at den er sterkere i morgen ;)
 
Takk :happy: blir spennende å se om denne spira holder hele veien! Skal ringe gyn i morgen å få resept på abyl-e og fragmin...

Krysser fingrene for at den er sterkere i morgen ;)

Hvorfor skal du få det? Er ikke det slag-medesin? Mener ei jeg kjenner brukte abyl e etter hun fikk slag....
 
Lykke til mo9que! ☺️ Her tok jeg en g test idag tidlig som ble svak positiv allerede innen 1 min etter testen ble tatt. Men har ikke helt gått opp for meg enda før jeg står med den digitale i hånden til helgen. ( fredag tenkte jeg) . Isåfall får vår datter Emma Sofie en liten lillesøs eller lillebror mai neste år da blir det litt under 3 år i mellom. Emma har bursdag 10 august. Født på menstermin så sykt spent på denne gangen.
 
Tok den digitale i 12 tiden igår da jeg ikke klarte å vente og noen andre klarte å få meg til å prøve haha. Fikk gravid 1-2 så ja da blir det en liten lillesøster eller lillebror på Emma Sofie i Mai ❤️
 
Back
Topp