Lister meg inn her.

Ja, det blir kjekt! Det tror jeg nok at jeg vil:) om alt går bra, så tenkte jeg å bestille i uke 7 eller noe. Er jo ikke mye man ser, men forhåpentligvis et hjerte som slår:Heartred var med sønnen vår også, og det var veldig betryggende! Skal dere?
Ja, men 7 uker høres ut som fin tid til ultralyd :) syns også tidlig ultralyd er betryggende, siden det kan skje så mye rart!
Vi skal den 26 august på ultralyd på sykehuset, vil være 7+6 da :)

Ja, men 7 uker høres ut som fin tid til ultralyd :) syns også tidlig ultralyd er betryggende, siden det kan skje så mye rart!
Vi skal den 26 august på ultralyd på sykehuset, vil være 7+6 da :)
Kjekt å ha en dato å forholde seg til! Får du ul gjennom lege? Har ikke spurt om jeg eventuelt ville fått, men har jo "bare" hatt en SA nå, så det er vel ikke grunn nok?

Kjekt å ha en dato å forholde seg til! Får du ul gjennom lege? Har ikke spurt om jeg eventuelt ville fått, men har jo "bare" hatt en SA nå, så det er vel ikke grunn nok?
Ja, syns det er kjekt, men lenge til ^^
Jeg får ul hos legen jeg har vært til utredning hos, og siden jeg har hadd både BO og MA.
Men du kan høre med legen om du kan få henvisning til tidlig ultralyd, kan vel få det hvis du er redd og lignende. Siden du har hadd en SA..

Ja, syns det er kjekt, men lenge til ^^
Jeg får ul hos legen jeg har vært til utredning hos, og siden jeg har hadd både BO og MA.
Men du kan høre med legen om du kan få henvisning til tidlig ultralyd, kan vel få det hvis du er redd og lignende. Siden du har hadd en SA..
Da er det godt du får god oppfølging nå! :) Ja, kan hende jeg hadde fått. Får se om jeg spør, eller bare bestiller selv. Er veldig fornøyd med hun jeg har gått til de andre svangerskapene!

Da er det godt du får god oppfølging nå! :) Ja, kan hende jeg hadde fått. Får se om jeg spør, eller bare bestiller selv. Er veldig fornøyd med hun jeg har gått til de andre svangerskapene!
Ja, gir litt mer trygghet :)
Bra du har ei du er fornøyd med :D kjekt å ha noen man kan stole på og få trygghet hos!:)

Skal ta første ultralyd hos legen, hvis alt er bra skal jeg ta resten hos gynekologen min hvis jeg ikke får mer på sykehuset :)

Back
Topp