Lister meg inn her.

Velkommen hit! :)

Velkommen og gratulerer :) håper spiren din sitter nå!
jeg måtte forlate januargruppa i juni pga ma.

Velkommen :)

Velkommen og gratulerer :) håper spiren din sitter nå!
jeg måtte forlate januargruppa i juni pga ma.
Takk! Like måte:D måtte spirene våre sitte helt til april!:D Trist at du også opplevde å miste. Sammentreff at vi begge forlot januar, og flytta inn i april i stedet...

Takk! Like måte:D måtte spirene våre sitte helt til april!:D Trist at du også opplevde å miste. Sammentreff at vi begge forlot januar, og flytta inn i april i stedet...
Ja håper virkelig det er vår tur nå :)
Krysser fingrene for at vi blir på denne gruppen fram til april nå <3
Hadde ikke regnet med å "møte" noen fra januar her.

Velkommen hit og gratulerer. :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Ja håper virkelig det er vår tur nå :)
Krysser fingrene for at vi blir på denne gruppen fram til april nå <3
Hadde ikke regnet med å "møte" noen fra januar her.
Nei, det var jo litt... Hm..hva skal man si? Ikke akkurat koselig sånn sett men, ja...:p

Ikke så veldig langt på vei enda nei, så det blir nervepirrende uker framover! Så rart at så mye er likt! Nesten termin samtidig og greier!:D
Ja, er utrolig nervepirrende dette! Testet positivt 9 dpo, så har hadd noen laaaaange dager :) heldigvis går tiden litt fortere nå!

Ja, artig at som du sier at mye er likt :) skal bli spennende å følge deg videre:)
Skal du ta tidlig ultralyd?:)

Ja, er utrolig nervepirrende dette! Testet positivt 9 dpo, så har hadd noen laaaaange dager :) heldigvis går tiden litt fortere nå!

Ja, artig at som du sier at mye er likt :) skal bli spennende å følge deg videre:)
Skal du ta tidlig ultralyd?:)
Ja, det blir kjekt! Det tror jeg nok at jeg vil:) om alt går bra, så tenkte jeg å bestille i uke 7 eller noe. Er jo ikke mye man ser, men forhåpentligvis et hjerte som slår:Heartred var med sønnen vår også, og det var veldig betryggende! Skal dere?

Back
Topp