Etter SA i mai hvor jeg måtte forlate januargruppa, prøver vi igjen! Foreløpig termin 9 april hurra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Like måte måtte spirene våre sitte helt til april! Trist at du også opplevde å miste. Sammentreff at vi begge forlot januar, og flytta inn i april i stedet...Velkommen og gratulerer håper spiren din sitter nå!
jeg måtte forlate januargruppa i juni pga ma.
Ja håper virkelig det er vår tur nåTakk! Like måte måtte spirene våre sitte helt til april! Trist at du også opplevde å miste. Sammentreff at vi begge forlot januar, og flytta inn i april i stedet...
Nei, det var jo litt... Hm..hva skal man si? Ikke akkurat koselig sånn sett men, ja...Ja håper virkelig det er vår tur nå
Krysser fingrene for at vi blir på denne gruppen fram til april nå <3
Hadde ikke regnet med å "møte" noen fra januar her.
Nei, er virkelig ikke det.. :/Nei, det var jo litt... Hm..hva skal man si? Ikke akkurat koselig sånn sett men, ja...
Glem det, ser du er en dag kortere på vei enn meg ^^Nei, er virkelig ikke det.. :/
Men bra det klaffet fort for dere også
Langt på vei nå?
Ikke så veldig langt på vei enda nei, så det blir nervepirrende uker framover! Så rart at så mye er likt! Nesten termin samtidig og greier!Glem det, ser du er en dag kortere på vei enn meg ^^
Ja, er utrolig nervepirrende dette! Testet positivt 9 dpo, så har hadd noen laaaaange dager heldigvis går tiden litt fortere nå!Ikke så veldig langt på vei enda nei, så det blir nervepirrende uker framover! Så rart at så mye er likt! Nesten termin samtidig og greier!
Ja, det blir kjekt! Det tror jeg nok at jeg vil om alt går bra, så tenkte jeg å bestille i uke 7 eller noe. Er jo ikke mye man ser, men forhåpentligvis et hjerte som slår var med sønnen vår også, og det var veldig betryggende! Skal dere?Ja, er utrolig nervepirrende dette! Testet positivt 9 dpo, så har hadd noen laaaaange dager heldigvis går tiden litt fortere nå!
Ja, artig at som du sier at mye er likt skal bli spennende å følge deg videre
Skal du ta tidlig ultralyd?