Lister meg inn her, i håp om å få bli :)

Tvs89

Jentemamma 2010 & 2013
Merket tidligere i uken at puppene mine ikke var som de pleide, de var ømme og så stakk det litt inni mellom.. Og så blir jeg kvalm av tannkremen... Skal ikke ha mensen før 18 juni, så får bare smøre meg med tålmodighet..men noe er på gang. Kjenner igjen symptomene fra forrige svangerskap :) 
 
Godt at det er noen andre her ute som ikke vet enda. Kommer til å teste 17.juni, og er veldig, veldig utålmodig! Ønsker oss lykke til ;)
 
Takk det samme :p Når venter du mensen? Merker du noen symptomer? 
Dette blir spennende;)
 
Venter egentlig mensen rundt 19.juni, men mulig jeg tester allerede 17.. Er på pp3 nå, og merker dessverre ikke noen symptomer. Første måneden var jeg helt sikker på at jeg var gravid, for gikk i ca 2 uker med stive brystvorter, men det var nok ingenting inni der.. :( Etter det har jeg ikke merket noe, men håpet er der likevel :)

Hva med deg?
 
Venter mensen 18. Juni. Merket i forrige uke at ene brystet var ømt og at det stakk litt..og så kom det andre bare en dag eller to etterpå. Og når eg tenker meg om blir eg kvalm av tannkremen, er veldig varm og svimler litt..akkurat slik eg hadde det første svangerskap. 

Som du ser, prøver eg ut en signatur, i håp om å få bli her ;)

Ønsker dere masse lykke til! Må oppdatere når du har testet, eg gjør det samme! 
 
Tok en CB no i kveld, som viste "Gravid 2-3", så det ser ut som om at jeg blir her ;):)
 
Back
Topp