Lister meg forsiktig innom....

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Hei, alle! :)
Først og fremst: GRATULERER MED GRAVIDITETEN!! :D Håper alle november-spirene klamrer seg fast!
Så over til hvorfor jeg skriver dette innlegget... Siden søndagen nå, har jeg vært "rar" på en måte jeg aldri før har opplevd... Vært kvalm av og på gjennom hele dagen, superømme pupper (kan ikke komme borti dem når jeg knytter skoa engang, uten at det gjør vondt!), reagerer på lukta av kaffe (som jeg egentlig elsker!), er veldig sliten og trøtt, samt har noe stikkinger på venstre side nederst i magen. Jeg håper på at det finnes en logisk forklaring på dette, og at det kan ha noe med en liten spire og gjøre ;) Men siden jeg eventuelt ikke er mer enn ca. 3 uker på vei, så synes jeg det høres veldig tidlig ut å få disse symptomene?! Er det noen av dere som opplevde noe så tidlig?? Annen forklaring på hvorfor jeg er så "uttafor" har ikke jeg, da må jeg i såfall være syk på en eller annen måte som jeg ALDRI har opplevd før i mine 24 leveår (og jeg har vært mye syk)...

Håper at tr holder seg unna, sånn at jeg kan hoppe inn i dette forumet sammen med dere!! :D
Takk for at du gadd å lese dette innlegget, og lykke til videre!! :D
 
Hmm ikke godt å si, men symptom messig så høres du jo veldig gravid ut.
Jeg tror nok at man kan oppleve slike symptomer ganske tidlig, så det er nok eg god sjangs.
Du kan jo prøve å ta en test, eller evt vente noen dager til og så ta en.
Beste måten å finne ut på.
Når er IKM ?
 
Syns også et høres veldig gravid ut. MEN det kan også bare være psyken som "finner" på og spiller deg ett puss... Men jeg har ei veldig god venninne som kjenner ei som var skikkelig dårlig ifra 4DPO! Ho ble lagt inn på sykehus pga ho var så dårlig, og de fant jo ut etter en ukes tid at det var ikke mer alvorlig enn en liten spire :):D
Så det er absolutt mulig å ha symptom tidlig :)
 
Jeg hadde det som deg fra uke 3. Så 9 dpo tok jeg en test. Den var ubersvak, men de ble sterkere og sterkere for hver dag etter det. Når er IKM?
 
Jeg hadde det også som deg, jeg testet 4 dager tr var ventet den lyste pos lang vei :D syntes det høres ut som du er gravid, jeg hadde tatt en test :)
 
Hmm ikke godt å si, men symptom messig så høres du jo veldig gravid ut.
Jeg tror nok at man kan oppleve slike symptomer ganske tidlig, så det er nok eg god sjangs.
Du kan jo prøve å ta en test, eller evt vente noen dager til og så ta en.
Beste måten å finne ut på.
Når er IKM ?
Tenkte å holde meg til i morgen i allefall med å teste :) Mest lyst til å holde meg flere dager, men veit jeg ikke klarer, hehe ;) IKM er ikke før på tirsdag/onsdag, så derfor jeg synes det er veldig tidlig! :O
 
Syns også et høres veldig gravid ut. MEN det kan også bare være psyken som "finner" på og spiller deg ett puss... Men jeg har ei veldig god venninne som kjenner ei som var skikkelig dårlig ifra 4DPO! Ho ble lagt inn på sykehus pga ho var så dårlig, og de fant jo ut etter en ukes tid at det var ikke mer alvorlig enn en liten spire :):D
Så det er absolutt mulig å ha symptom tidlig :)
Ja, har tenkt den tanker jeg også.. Men så gikk jeg liksom inn i denne pp med tanken om at "det er ikke så farlig om jeg ikke blir gravid med en gang, det skal jeg ikke forvente", siden vi akkurat har begynt å prøve.. :) Oi, såpass tidlig, ja?? Jeg har jo vært i sånn form siden søndag, det var 4 dpo hos meg... Hmm, får jo bare vente og se :)
 
Jeg hadde det som deg fra uke 3. Så 9 dpo tok jeg en test. Den var ubersvak, men de ble sterkere og sterkere for hver dag etter det. Når er IKM?
Jeg er jo 9 dpo i morra, så kanskje jeg svir av en test da ;) IKM er på tirsdag/onsdag (har en sjelden gang 27 dagers syklus i steden for 28) :)
 
Hei hei :)
Min lille erfaring på dette området er fra jeg ble gravid med min datter som nå er litt over to år.. Jeg ble skikkelig dårlig i påsken det året og hadde masse symptomer slik som deg. Jeg var inn og ut av legevakten på grunn av min tilstand og jeg trodde selv det måtte være graviditet utenfor livmor, men det testet negativt på legesenteret (langfredag). Mandagen etter testet jeg positivt =) og min datter kom til verden desember 2010. Så ja jeg var dårlig tidlig med alt fra kvalme med mer :)
 
Hei hei :)
Min lille erfaring på dette området er fra jeg ble gravid med min datter som nå er litt over to år.. Jeg ble skikkelig dårlig i påsken det året og hadde masse symptomer slik som deg. Jeg var inn og ut av legevakten på grunn av min tilstand og jeg trodde selv det måtte være graviditet utenfor livmor, men det testet negativt på legesenteret (langfredag). Mandagen etter testet jeg positivt =) og min datter kom til verden desember 2010. Så ja jeg var dårlig tidlig med alt fra kvalme med mer :)
Takk for svar! :) Tenkte å teste i morra for å se om det kan være antydning til strek eller ei ;) Tok en Doc Morris i efta, men det var på veldig utvannet urin og bare to timer siden sist jeg var på do, så hadde ikke akkurat forventa at den skulle bli positiv, men klarte ikke vente lengre med å teste :p Håper jeg kan hoppe inn her om noen dager :)
 
Det høres ut som om du er gravid, hvisker litt sånn forsiktig gratulerer.
Jeg kjente symtomene på graviditet lenge før tanta kom og de symptomene du beskriver er svært vanlige.
Krysser fingre og tær for deg :)
 
Jeg fikk også masse symptomer i uke 3, og så begynte det å dabbe ta jo nærmere ikm jeg kom. Så begynte jeg å blø så tenkte at det hele var over. Men jammen meg tror du ikke den satt alikevel du a ;) Lykke til!
 
Jeg fikk også masse symptomer i uke 3, og så begynte det å dabbe ta jo nærmere ikm jeg kom. Så begynte jeg å blø så tenkte at det hele var over. Men jammen meg tror du ikke den satt alikevel du a ;) Lykke til!
Oppdatering fra her: Tanta kom for fullt i dag, uten forvarsel og 3 dager før forventet! :( Men symptomene er her fortsatt, bortsett fra ømme pupper, det har jeg ikke lengre... Men siden du skriver at du også har hatt blødning, så mister jeg ikke helt håpet enda jeg, kjenner jeg! :p Hihi, optimist til det motsatte er bevist! ;)
 
Back
Topp