Lister meg forsiktig inn til dere..

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Hei. Jeg fant ut i går at jeg er visst gravid, er litt i sjokk kan du si.. Dere skjønner, jeg har hatt 3 aborter siden påske, og skulle egentlig nå få utredning for de, samt utredning for høyt blodtrykk.. Jeg fikk komme inn til en lege på legesenteret jeg går på, på fredag, og ble satt rett på blodtrykks medisiner. De tror kanskje at blodtrykket mitt er grunnen til de 3 abortene.. Så nå blir det spennende fremover; Vil kroppen min greie å holde på embryet? Så her er jeg, Iom at siste aborten var i slutten av juli, har jeg ikke hatt noen mens, men har grovt regnet meg frem til at terminen må bli i mai.. Masse detaljer på første innlegg, men måtte bare få skrevet "alt".. Hilsen fra Mona
 
Velkommen Mona! Jeg krysser alt jeg har for at spiren klorer seg fast i ca 8 måneder til! Det gjør h*n vet du!!! 
 
Så utrolig bra at du ble gravid så fort da:) Får håpe spiren klamrer seg fast denne gangen og at blodtrykksmedisinene hjelper dere på veien!!

Gratulerer så mye med graviditeten!!!
 
Tusen takk dere =) er litt Surealistisk dette, men krysser alt jeg har for at h*n klorer seg fast!!
 
Gratulerer så mye med spira, krysser fingrene for at denne gangen går alt bra :-)
 
krysser fingre for at spiren blir i magen til mammaen sin til i mai :)
 
Takk skal dere ha, alle sammen. Jeg jubler litt mer for hver dag som går, og jeg ikke har blødd noe...
 
Krysser fingrene for at spiren holder seg i magen i 9 mnd denne gangen:)
 
Back
Topp