Sniker litt. I januargruppen er det faktisk ei som hadde ivf med ett egg, som tydeligvis splittet og hun er gravod med eneggede tvillinger!Hehe., så vidt jeg vet så satt de bare inn ett egg Men det hadde ikke gjort meg noe om det kom to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt. I januargruppen er det faktisk ei som hadde ivf med ett egg, som tydeligvis splittet og hun er gravod med eneggede tvillinger!Hehe., så vidt jeg vet så satt de bare inn ett egg Men det hadde ikke gjort meg noe om det kom to
Åå? Ja, men deeet hadde ikke vært feil om det skjedde meg også lov og håpeSniker litt. I januargruppen er det faktisk ei som hadde ivf med ett egg, som tydeligvis splittet og hun er gravod med eneggede tvillinger!
Tusen takk ❤Gratulerer så mye og velkommen hit!
Tusen takk ❤Gratulerer så mye
Tusen takk ❤Gratulerer og velkommen
Jaa ❤ hvor langt er du på vei nå?Gratulerer så mye! Gleder meg alltid litt ekstra å se andre ivf-ere komme i termingruppe
Tusen takk ❤Gratulerer og velkommen
5+5Jaa ❤ hvor langt er du på vei nå?
Jeg har vært gjennom en ivf behandling og i dag var det 14 dager etter innsett og den offisielle testdagen var endelig her. Og testen var heldigvis positiv så nå er det bare å krysse fingrene og håpe at den lille blir værende i 9 mnd
Jaa! Veldig kjektHurraaaa! Du havnet også i mai-gruppen
Gratulerer så mye