Lister meg forsiktig inn her :)

pusemjau

Gift med forumet
Himmelbarn
Junilykke 2020 ♡
Marshmallows 2022
Skuddårsspirene 2024
Har hatt en helt surrealistisk dag som jeg håper ender med en nydelig terminspire i januar! ❤️
Trodde jeg hadde besøk av tr fra lørdag til tirsdag, men viser seg at det må ha vært en festeblødning eller noe, aner ikke hva det kan være!? Men følte jeg skulle ta test i dag pga kvalme og andre symptomer (forrige test tatt på lørdag) og de var positive! :woot:
Har sju mislykkede graviditeter bak meg og ingen barn fra før, så nå håper vi at dette går veien! :smiley-angelic001 ❤️

Vedlegg

• 131B5E4E-8F20-4D02-BAFC-12BC0026F092.jpeg
    131B5E4E-8F20-4D02-BAFC-12BC0026F092.jpeg
    13,5 KB · Visninger: 43
Gratulerer så mye :wav

Har hatt en helt surrealistisk dag som jeg håper ender med en nydelig terminspire i januar! ❤️
Trodde jeg hadde besøk av tr fra lørdag til tirsdag, men viser seg at det må ha vært en festeblødning eller noe, aner ikke hva det kan være!? Men følte jeg skulle ta test i dag pga kvalme og andre symptomer (forrige test tatt på lørdag) og de var positive! :woot:
Har sju mislykkede graviditeter bak meg og ingen barn fra før, så nå håper vi at dette går veien! :smiley-angelic001 ❤️
Wohooo ❤️❤️❤️❤️❤️ Håper så sykt at vi følger hverandre her helt til januar !

Gratulerer:) håper spiren sitter hele veien:dummy:

Tok en ny test i dag (5+1) og føler at den ikke har økt noe siden lørdagen.
Er babyplan strimmeltest som jeg tok sist.
Har tenkt på å måle hcg på blodprøver har gjort det før, men føler det er mere stress egentlig. Skal vente med å ta ny digital på torsdag som forhåpentligvis viser 2-3 eller helst 3+. Har noen symptomer enda og kvalme som jeg har hørt kan være lovende. Blir nervevrak etter å ha mista så mange ganger. Håper ikke jeg ødelegger stemninga her da, det er ikke meninga:facepalm:

Åå som jeg håper det skal gå bra denne gangen! ❤️ Har så lyst til å henge med dere alle her hele veien til januar! ❤️

PS: Please fortell om noen her har opplevd lite stigning, men som det allikevel har gått bra for :happy:

Det her ser ikke lovende ut eller hva tenker dere? Har ikke akkurat store trua sjøl..:(:sorry: Kan legge til at kvalmen er forsvunnet og andre symptomer.
Hvis det går galt nå, blir dette mitt 8.svangerskap som ender galt....
Tenker å ta en digital i morra eller fredag for å se om det fortsatt står 2-3, men har ikke helt trua...

Vedlegg

• 8AFD033E-7903-4B01-91E9-92EA00A4D088.jpeg
    8AFD033E-7903-4B01-91E9-92EA00A4D088.jpeg
    22,2 KB · Visninger: 31
Vet ikke helt jeg, skulle jo tro de ville bli sterkere, men hører jo om de med treg stigning også. Vil ikke si at håpet er ute enda, kanskje bestille legetime for å se på hcg stigningen?

Ønsker deg lykke til :Heartred

Vet ikke helt jeg, skulle jo tro de ville bli sterkere, men hører jo om de med treg stigning også. Vil ikke si at håpet er ute enda, kanskje bestille legetime for å se på hcg stigningen?

Ønsker deg lykke til :Heartred
Ja, er det jeg også tenker. Har rett på å få direkte oppfølging med sykehuset pga min situasjon, så ringer de og får forhåpentligvis ul til uka. Greit å få vite hva det er der.

Fikk ul-time på mandag.

Har vært på tul mange ganger før, men spør for det til dere som er kyndige:D
Hvis alt er normalt, hva ser man når man er 6+1?

Har fortsatt et lite håp, men forbereder meg egentlig på det verste. Har fortsatt lite symptomer og digital jeg tok i går viste fortsatt 1-2. Men ingen smerter eller blod. Så nå håper jeg bare på et mirakel:smiley-angelic001

Back
Topp