Liste over ting man trenger før baby kommer..

susy123

Betatt av forumet
Har dere en slik liste?

Jeg har IKKE peiling, det er 16år siden sist jeg fikk barn :p

Eneste jeg har er et par bodyer, og et par strømpebukser...
 
Vi har en liste hvor vi legger til ting etterhvert som vi kommer på at vi trenger det. Har prøvd å sortere den etter ting vi må ha før fødselen, ting som kan være greit å ha senere og ting vi kan ønske oss når noen spør om det. Mangler fortsatt en god del, så ser for meg at vi tar en shoppingrunde utover høsten. Jeg vil ikke kjøpe for mye nå, for vi har et par venner som har masse klær vi kan få, og begge sett besteforeldre har hintet til at de kommer til å kjøpe endel.
 
Har sett på litt lister rundt omkring, men har fått tak i alt for mye klær til nå:angelic: men mye er brukt, så tenker at det er greit.. har kjøpt klær i 50 og 56, mest ull, bilstol, vogn og vognpose. Skal kjøpe seng, stellebord, babynest og bæresele så er vi i mål tenker jeg:)
 
Synes PregLife appen har en fin huskeliste som du kan hake av på ting du har kjøpt er veldig fin. Du kan også legge til ting selv og. Jeg bruker den jeg, anbefales! Ellers har jeg ikke noen egen liste som jeg har lagd meg.
 
Vi har en slik tråd på skjult, mange som har lagt inn hva de har kjøpt og tenker å kjøpe der :)
 
Bruker også preglife sine huskelister. De er geniale! Litt stressende å se at vi bare er 35% fullført :smiley-ashamed004 men er jo fortsatt godt igjen med tid! 13+ uker...!
:smiley-chores011
 
Back
Topp