iQra Gift med forumet 19 Aug 2007 #1 hvordan fikk du til at bildene skifter i signaturen din?? Prøver og prøver men får det ikke til[&:]
Lissie Gift med forumet 19 Aug 2007 #2 Har et program som heter Ulead GIF Animator 5 som jeg har laget det med [:)]
Lissie Gift med forumet 19 Aug 2007 #7 jepp [:)] så kam du jo slette de igjen når jeg har laget den [:)] hvilken str vil du ha? samme som jeg har eller større/mindre?
jepp [:)] så kam du jo slette de igjen når jeg har laget den [:)] hvilken str vil du ha? samme som jeg har eller større/mindre?
iQra Gift med forumet 19 Aug 2007 #8 akkurat passe str det du har[:)] Ble det for mange?? Uansett tusen takk for att du vil gjøre det.. Du er suuper snill![:D][:D][:D]
akkurat passe str det du har[:)] Ble det for mange?? Uansett tusen takk for att du vil gjøre det.. Du er suuper snill![:D][:D][:D]
Lissie Gift med forumet 19 Aug 2007 #9 Da er den ferdig [:)] Bruker du Photobucket? Det er det jeg har måttet bruke for å laste den opp til bruk i min egen signatur... Imageshack ville ikke når jeg lagde min egen... send meg PM med mailadresse så skal jeg sende den til deg der [:D]
Da er den ferdig [:)] Bruker du Photobucket? Det er det jeg har måttet bruke for å laste den opp til bruk i min egen signatur... Imageshack ville ikke når jeg lagde min egen... send meg PM med mailadresse så skal jeg sende den til deg der [:D]