Lisensen

[Hildemor]

Elsker forumet
Den kom her på torsdag.. og det er helt greit det,var forberedt på at den kom, meeeen den er på 2500[&:] Fra januar til juni og juni til desember ifjor.. Syns det er meget merkelig.. vi flyttet inn i huset i august, men hadde ikke tv før september. Skal vi alikevel måtte betale for hele juni,juli og august??

ORIGINAL: Dalarama

er den på 2500kr ??? [8|][&:]

har ikke fått min enda...

jeg ville ringt dem

Jepp.. får ringe imorgen..gidder ikke å skrive mail, for det gjor jeg en gang og fikk aldri svar[:@] håper de gidder å ta tlf da..sikkert stor pågang på denne tiden..

ORIGINAL: Dalarama

er den på 2500kr ??? [8|][&:]

har ikke fått min enda...

jeg ville ringt dem

Det er for 1 år.. Den er på litt over 1200 om jeg ikke husker helt feil.. Fikk den fredag..

ORIGINAL: ice

Vår er på 1200,- så ville kansje ringt[;)]

Ja,men de har fakturert oss for juni-desember 2010 i tillegg. Men vi hadde ikke tv engang før september... betaler selvfølgelig for sep-des,men ikke mer enn det[>:]

ORIGINAL: HildoDildo

Ja,men de har fakturert oss for juni-desember 2010 i tillegg. Men vi hadde ikke tv engang før september... betaler selvfølgelig for sep-des,men ikke mer enn det[>:]

Men får du bevist det da??[8D] Tror de er ganske strikte på det der, at du må bevise at du ikke hadde tv da fra juni til september..

Måtte naboen her hvertfall..

ORIGINAL: nurkis og Sander

ORIGINAL: HildoDildo

Men får du bevist det da??[8D] Tror de er ganske strikte på det der, at du må bevise at du ikke hadde tv da fra juni til september..

Måtte naboen her hvertfall..

Kan jo egentlig bevise det siden vi bodde hos svigers til vi flytta inn i huset vårt. Det var ikke ferdig bygd før i august, og vi har jo papirer på når haugaland kraft installerte tv og internet[:)]

Bare å sende brev med dokumentasjon til nrk lisensavdelingen.. Jeg har gjort det i en lignende situasjon og fikk da redusert regningen..

ORIGINAL: Pearl

Bare å sende brev med dokumentasjon til nrk lisensavdelingen.. Jeg har gjort det i en lignende situasjon og fikk da redusert regningen..

Har ringt og skrevet mail iallefall,men ikke fått svar..prøve igjen imorgen[:)]

Dere skal ikke trenge å betale for de mnd dere ikke har hatt tv.. Min søster fikk lisens regning i fjor, men hun fikk den redusert pga at hun ikke hadde hatt tv hele halve året..
2500 er for hele året.. ca 1200+ i halvåret.

Back
Topp