Lisemor_

hmmm.. opp og ned vil jeg si.
i natt sov han faktisk fra 18.30-7.22 i STREKK!!!! tror det er første gangen han har sovet så lenge uten å våkne.
Er spent hver gang jeg legger meg på hvordan natten vil bli [:)] (godt å ha litt spenning i hverdagen[;)])

og Adrian-skatten da???[:)]

oi, det var jo kjempebra da! Han kan hvis han vil han Filip!! Adrian er jo syk fortsatt så han er litt unnskyldt.. Hehe, men i dag sov han til 6.30 uten å våkne i natt. Men så sovnet han jo ikke før halv 9 da..[&:] Mamma passet han, også tok ho han opp igjen etter å ha lagt han[8|] (svake menneske[;)][;)])

hvorfor er hun så svak?
hvorfor er hun så svak?

hihi[:D]

hvordan var det på cellis igår da? var jeg savnet? [8D][8D] 

Du er vel med i barnehagen i morgen? Er så spent på bildene..[:D]

ja, så klabert!! [:D][:D] blir spennende å se de. Adrian var jo i sitt ess [;)][:D]  Men jeg har bestilt Carolineforstørrelser. 10 kr på Elkjøp. hihi. så jeg taper jo ikke så mye hvis disse er bedre.

ORIGINAL: Lisemor_

hvorfor er hun så svak?
hvorfor er hun så svak?

hihi[:D]

hvordan var det på cellis igår da? var jeg savnet? [8D][8D] 

Nei, si det. Tror det kommer med alderen.. Tviler på at hun var sånn med oss[8D]

Du var dyypt savnet i går!! Det var siste gang i år, men vi tenkte å ut å spise sammen på nyåret. Da er vel din mann ferdig med å rive ned ting?[8D]

ORIGINAL: Lisemor_

ja, så klabert!! [:D][:D] blir spennende å se de. Adrian var jo i sitt ess [;)][:D]  Men jeg har bestilt Carolineforstørrelser. 10 kr på Elkjøp. hihi. så jeg taper jo ikke så mye hvis disse er bedre.

Heldig du er som kan gjøre det sånn. Ja Adrian var i sitt ess!!!![;)][;)] Hehe, de blir sikkert fine selv om han var sur da, det kan jo rett og slett være litt sjarm i det[:D]

jaaaa.. [:D] men da holder han nok på med å pusse opp ting.[8D]
men en kveld kan han vel unne meg. kjenner jeg han rett, så gjør han nok det.[;)]

Tja[8D] Ett par av de var fine.. Synes egentlig ikke det var så super billig som alle skulle ha det til jeg da. 100 kr for ett bilde.. Men hentet du di fra fotografen i dag da? Ble de bra?[:D]

Nei, jeg fikk ikke tid. Men skal gjøre det imorgen. For da har jeg med videokamera som jeg har lånt der. greit å slå to fluer i en smekk lissom..[:)] jeg skal gjøre det før kl 14. for jeg er ikke så treg på morran.

javisst, han var jo kjempesøt på de!! skal du beholde noen?
jo 100 er jo billig i forhold til 490!?! eller 450... men det er nok, jeg er enig med deg der!!

Kan dere lese tråden min om søvn vanskene her i huset?

Kanskje dere har noen tips til meg???[:)]

ORIGINAL: Antonie_

Ja, tro meg! Jeg sov ikke en hel natt før han var 8,5 mnd.. Skal prøve å se om jeg finner tråden din[:D]

ORIGINAL: Mimamma

ORIGINAL: Antonie_

Ja, tro meg! Jeg sov ikke en hel natt før han var 8,5 mnd.. Skal prøve å se om jeg finner tråden din[:D]

Oioi,har vært litt værre for deg da skjønner jeg!

Takk forresten,tråden min er ganske langt oppe[:)]

Back
Topp