Lisemor_

barehege

Forumet er livet
hehe.. Har ikke pyntet enda..? Hva er det for slags sp.mål..? hihi.. Samboer fant kassene med julepynten i i dag.. Dem står i gangen.. Og jeg driver å lager kort og "gjør det selv kalender" på spise-stuebordet og på stuebordet.. hehe.. Ser ikke ut i huset her for å si det sånn.. Men skal bli ferdig med i allefal kortene i morgen, og så vil jeg kjøpe noen røde gardiner å ha innpå spisestua nede.. Kanskje jeg får gjort det i morgen og...? Enn du? ferdig til jul?? ;) Uff.. har igjen noen rom å vaske, og noen kaker å bake.. Heldigvis er snart alle gavene i boks.. [:)]

å, har du skrevet til meg?? så koselig [:)]
nei, jeg syns jo du er tålig treg da... [;)] neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeida!!!!
du er den flinkeste jeg vet!! ikke uten grunn du ble kåret til miss energisk!! (eller hva det var[;)]) hihi

jeg har pyntet og kjøpt noen pakker. så nå gjenstår det resten av pakkene og forberedelsene til julaften her hjemme. grøss og gru. Neida, blir veldig moro det!
hvordan går det med kortene da?? [:)]

Jeg har laget og skrevet ferdig 60 kort jeg nå!! Men så kom jeg på at jeg vil sende et til da.. til bestemora til svogeren min.. hehe.. Ho er ei koselig gammel dame, da sjø.. [;)] Fått sendt ut 20 av korta i dag, da.. At korta er ferdig gjør jo at jeg uansett kan senke skuldrene litt.. ellers har jeg vaska rundt halvparten av huset.. har 14 rom, så tatt 7.. de 7 siste er som et mareritt.. hehe.. så har jeg bakt risboller i dag!!! hehe.. Mangler noen få gaver bare..

så det som gjenstår:
-vaske 7 rom
-sende/levere ca 40 kort
-bake litt
-ordne de siste gavene (Filip sin blir sendt mest sannsynlig på torsdag, tror ikke jeg rekker i morgen..)
-pynte

Ahhh.. svett.. hehe

Og kjøpe inn jule maten.. thihi... Men jeg er nok ikke den flinkeste du vet! Da kjenner du ikke mange.. hihi.. Men takk for tillitten! [;)]

du skulle bare visst hvor mange jeg kjente!! [;)] he he. Neida. Men energien den skal det ikke stå på!!  60 kort!!! By your own hands??
er det lov å spørre om å se et? [:)] ble jo litt nysgjerrig nå [;)]

Tålmodighet, du må ha tålmodighet.. hehe.. Har lagd litt forskjellige, da.. Men er ikke noen slike kort som de som du har sett innpå her før nei, da må jeg nok skuffe deg.. Men kanskje du får se et på fredag..? [;)]

Skal dere være mange på juleaften? Og hva slags forberedelser mangler du? Vi blir 10 stk, hjemme hos oss.. Storesøstra til Leah skal feire med oss i år, det blir så moro!!!!![:)]

Nehei???  på fredag?? hihiiiiiii, så spennende!! Da skal jeg sitte klar! [8D] så koselig!

Vi blir også 10 stk. Egentlig 11, men Mormor skal visst til tante og de. Så det blir artig [:)] det blir med min familie. Gleder meg så massemassemassemasse [:D]

Hmmm. jeg mangler jo igrunn alt av forberedelser [&:]
  • kjøpe juletre
  • bake (tror nok det blir litt kjøpings i år, ja[8D])
  • vaske
  • resten av gavene
  • dekke på bordet
  • kjøpe inn all maten
  • klær til megselv
  • og... ja, tror det var det [:)]

men det ordner seg.. det gjør det alltid.. lalala [:D][;)]

Så koselig med Sofie på besøk. Er det med din eller hans familie?

Filip hilser til Leah forresten

Uff, nå så jeg på lista di og ble litt lei meg.. ser at det er mer jeg mangler jeg og.. hehe.. Men jeg er ganske god på å skrive lister da.. Så moro å streke ut etterhvert som jeg har gjort ting..[;)] Samboer mobber meg litt fo listene mine, men dem er jammen god å ha!!! [:D]

Gjestene våre
-meg, samboer og de to snuppene  4 stk
-mamma, pappa og lillebror            3 stk
-mor til samboer                          1 stk
-min bestemor og bestefar            2 stk

Søstra mi m fam (4 stk) drar til hans familie i år.. I KRISTIANSAND.. Faren til samboer er død, jeg har kun 2 besteforeldre igjen-dem kommer, samboer har kun ei bestemor igjen, men ho er 97 år og bor på eldresenter, og ikke lett å få ut.. [;)] Så vi feirer med begges familier (ikke så mange av hans, ser jeg..[8|]).. Ja, og søsknene hans m/familier kommer heller ikke, da.. de bor langt unna og har sine tradisjoner.. (broren hans er ett år eldre enn mamma, så han er en liten attpåklatt med andre ord..[;)])

Så der fikk du hele slektstavla! hehe.. Gleder med kjempemye!!! Elsker jul og familiekos!!! [:)]

Og imponerende at du huska at stedattera mi heter Sofie! [:)]

Leah slenger et slengkyss i søvne til sin elskede!!

litt blandings [:)] så koselig da...
ja, litt av en attpåklatt, hihi [:D] skjønner at søskenene hans har sitt. har de kanskje barnebarn selv?

vi blir: som følger:
meg min mann og prins   3 stk
mamma pappa bror        3 stk
søster m mann og barn  4 stk

klart jeg husker "svigerinna" til Filip [;)][;)][:D] hun er meget huskbar! Utrolig herlige barn dere har! [:D]

hehe.. nå må jeg bare le litt.. for begge søsknene til samboer kunne jo hadd barnebarn.. men eldste broren blir faktisk snart pappa igjen.. Er jo litt sykt, da.. nærmer seg jo 50! Eldste sønn hans er ett år eldre enn meg.. [:D] De bor jo et stykke unna også, da..

Og takk for komplimentet på våres herlige barn! Jeg sier på en måte at Sofie er min og, jeg.. [:)] Ho er jo like stor del av familien ho som Leah! Og det tror jeg ho vet! [;)]

Men.. Du fikk med deg hvor søstra mi og familien skal feire jul..? hehe.. Kanskje du har noe kjennskal til familien.. [;)] Hadde jo vært utrolig moro, da!!![:D]

Ja, jeg så det...! [:)][:)] hvor i Kristiansand??
og hva heter de [:)] du kan sende på pm hvis ikke du vil si det her [:)]

eller er alt topp [:)] Filip reiste seg opp påknærne idag når han satt i grinda. Vi ble helt paffe og måtte rett ned å skru ned sengebunnen [:D] hehe

og dere da?? hvordan står det til der oppe?

Her oppe er alt bare bra, vettu!! Vært 20 kuldegrader her i dag, da.. [;)] Så det er godt og friskt.. Så flink Filip er, da!!! Så moro når dem gjør slike framskritt!! Leah er ikke der enda, men det kommer!!! [;)] Det går i allefall framover på gulvet nå! aker seg fram til alle tingene hun vil nå, men ser ho meg og vil til meg, spreller ho bare med armer og bein.. hehe..
Men vanskelig tema du har endra til, da.. For hver gang ho ser kamera så smiler ho så pent.. hehehehe.. Men tror jeg har noen sure bilder fra tidligere, da.. [:D]

det der vil jeg jo kalle et luksus-problem da!! [:D] så god ho er.
Filip skal bare ta kamera, så èn må ta bilde og èn må stå å underholde hvis vi skal få et smilebilde av han [:D] men han er sinna rett som det er, så det skal nok gå greit. må bare få knipset det.

Går hun fremover! Wooow, det er jo godt gjort! Filip ligger på stedet hvil, han. Men men. Det kommer nok i tide. Håper jo han begynner å krype etter at vi har tatt ned juletreet egentlig, da [8D] hehe

Takk! Jeg er jo så stolt og imponert over utviklinga hennes den siste tida.. til tross for alt ho har vært gjennom og alt det der.. Så blir litt lei meg når noen sier: "ja, de tar igjen fort, vettu.." Jeg er uansett stolt, da!! Men det hadde jeg jo vært uansett!!! De er jo så utrolig herlige!! Så dumt at dere bor så langt unna!! syns du virker så utrolig koselig!! [;)] (du tror sikkert jeg snart er litt skeiv.. hehe..)

ja kjære tid, jeg er også virkelig imonert over henne. Tenk at det har gått så fort! Man skulle jo egentlig tro at hun trenge enda litt tid. Flink sterke jenta  du har all grunn til å være SUPERSTOLT!!!

hehe.. er enig i det! Hadde vært koselig å treffes en vakker dag! Dere må si ifra når dere er i kristiansand da! Hvis dere skal til Dyreparken ellerno [;)] hihi

Blir nok Dyreparken en gang i fremtiden, ja.. men vet ikke når det skal bli enda.. [;)] Og dere må jo også si ifra hvis dere har tenkt dere til "Aukrust-land" [:D] Ellers kan du sikkert få treffe søstra mi og familien hennes i jula, da.. hehe..

Back
Topp