Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan anbefales ja
Vi liker oss godt i liseberg
Takk for svar! Har dere tilfeldigvis overnatta på hotellet og, liseberg heden?Jeg var der i 2012kan ambefalles. Moro for barn og voksne
eller så er er det Skara sommarland. Aldri vært der. Men tror det er samme som sommerland i Bø
![]()
Nei vi overnattet på gothia towers som ligger rett over parkenTakk for svar! Har dere tilfeldigvis overnatta på hotellet og, liseberg heden?
Åh, hvordan var det? Hørtes spennende ut!Nei vi overnattet på gothia towers som ligger rett over parken
Veldig fint hotell, vi har sovet der de fleste gangene.Åh, hvordan var det? Hørtes spennende ut!
Høres kjempebra ut, skal undersøke det!Veldig fint hotell, vi har sovet der de fleste gangene.
Bare å gå over veien så er man i parken
Har ikke bodd på liseberg Heden, men vet det er veldig nærme LisebergTakk for svar! Har dere tilfeldigvis overnatta på hotellet og, liseberg heden?
Er der stort sett hvert år, blir første året med barn i år, en liten en på under et år, hvor stas det blir vet jeg ikke helt enda, men for større barn, og voksne vil jeg absolutt anbefale det. Kjempe fint, men ikke i fellesferien, da står man i kø i timesvis for karusellene. Om du kjøper bilettene på nettet mener jeg du får med sånn VIP pass, slik at du alltid går først i køen, det er hvertfall å anbefale i høysesongen, og koster vel en 100 lapp om du kjøper biletter i luka når dere kommer. Er ganske sikker på at det var sånn i fjor hvertfallNoen som har vært der de siste par årene? Kan du isåfall anbefale det? Evt andre morsomme steder å dra til i sverige med en 9åring?
Takk for gode tips! Skal definitivt kjøpe VIPpass! Hvor ligger hotellet i forhold til parken?Er der stort sett hvert år, blir første året med barn i år, en liten en på under et år, hvor stas det blir vet jeg ikke helt enda, men for større barn, og voksne vil jeg absolutt anbefale det. Kjempe fint, men ikke i fellesferien, da står man i kø i timesvis for karusellene. Om du kjøper bilettene på nettet mener jeg du får med sånn VIP pass, slik at du alltid går først i køen, det er hvertfall å anbefale i høysesongen, og koster vel en 100 lapp om du kjøper biletter i luka når dere kommer. Er ganske sikker på at det var sånn i fjor hvertfallom dere skal overnatte også vil jeg sterkt anbefale Clarion Hotel Post, ca. 550 kr natten, og det er et utrolig flott hotell, med kjempe hyggelig ansatte
![]()
Ånei, så kjipt! Passe på å ha forsikringene i orden før avreise mao. :|Pass på alt av verdisaker... Ble frastjålet alt der for noen år siden fra bilen... Det er sykt mye tyveri på både parkeringa og inne i parken der...
Ånei, så kjipt! Passe på å ha forsikringene i orden før avreise mao. :|
Ja, det passer jo generelt dårlig, spesielt når man er på ferie. :/Jepp... Vi hadde heldigvis det men alikevel utrolig kjipt...
Om du har vært i Gøteborg så ligger det vedsiden av Nordstan, men i forhold til parken så er det ca. 15-20 min å gå, men så går også trikken rett på utsiden også, men vi har bare gått, men kan kanskje bli litt langt for en 9 åring etter en hel dag i parkenTakk for gode tips! Skal definitivt kjøpe VIPpass! Hvor ligger hotellet i forhold til parken?
Har vært i Gøteborg, men er vel snart 15 år siden. :O ok, skal søke opp hotellet og kikke!Om du har vært i Gøteborg så ligger det vedsiden av Nordstan, men i forhold til parken så er det ca. 15-20 min å gå, men så går også trikken rett på utsiden også, men vi har bare gått, men kan kanskje bli litt langt for en 9 åring etter en hel dag i parken![]()