Liseann!!

Frisør1

Gift med forumet
Hvordan går det med deg?? Stille fra den kanten..

Hei Vennen!

vet ikke helt hva jeg skal svare... har vært utrolig dårlig de siste to ukene.. stort sett sengeliggende.. utrolig hardt med lillegull som koser på magen min, og sier at nå har han reparert.. (har ikke sagt at det er en liten en inni der dog.)
I går når jeg skulle legge meg fant jeg blod i trusa.. og en del på papiret.. blødde i natt og litt utover dagen. Jeg aner ikke hva som skjer... har jeg fremdeles liv inni meg, eller har det gått galt...? håper min gyn er på jobb i morgen, så jeg får en avklaring på dette... dagen i dag har vært tom...

formen din da frøken strøken?

Åh neeeei....er du fremdeles dårlig da? Håper gyn er på jobb så du får svar så raskt som mulig,hvis ikke ringer du fastlegen din,han tar en kjapp tlf til sykehuset og fikser et innput,det gjorde dem med meg...Jeg nekter og tro at det har gått galt...så dårlig som du har vært så sitter den nok som støpt <3 med meg går det fint, må konstant være stapp mett for ikke å bli kvalm,ganske frustrerende..vekta peker allerede et par kg opp he he :-p men men, det er et godt tegn,skal glede meg over hvert eneste kg :-s :-)) var på ul i forrige uke, ble satt tilbake 3 dager,så min termin er nå 2.mai ><3 Åh snuppa....krysser fingrene for deg...stoor klem :-*>

Bryr egentlig lege\ sykehus seg no særlig om aborter så tidlig? er vel ikke mye å gjøre uansett?
har blødd litt igjen nå... har vært positiv stort sett hele kvelden, men nå bikker det andre veien igjen... du hører nok fra meg...
vanskelig med dette når det skal være hemmelig...

Jeg var ca like langt på vei når jeg mistet andre gangen,sa at jeg ikke ønsket å gå i uvisshet,legen var helt enig og ringte sykehuset, gynekologen var på tur hjem men ventet på meg før han tok helg :-) Åh Liseann....det MÅ gå bra...

vel, gyn var på jobb på sykehuset i dag, så der var det ikke mulig å få hjelp.
Ringte til fastlegen, og fikk bare beskjed om at det ikke var stort å gjøre. tok vi en urinprøve ville den uansett ha så høyt hcg nivå at vi ikke ville bli klokere...
så da er jeg like langt.. må vente til onsdag når gyn er tilbake...

Det er det dummeste jeg har hørt...Men hvordan er dermed deg? Symptomene? Blør du fremdeles?

Håper det går bra med deg Liseann !!  En tanke til alle som har det litt tungt og vondt !!

blør ikke nå lengre... hadde en heftig soverunde i natt.. sov fra 22-15. slå den!!
skal til akupunktur hos en lege i morgen.. får snakke med han..

jeg har trua.. trur dette går fint:)

Herlig å se dere her inne damer;) Jeg er sen og drømmer derfor om å lande her med dere... men jeg er nok bare det... sen...

Liseann! Krysser hele kroppen min for deg. Hvordan går det med deg i dag?

(Klem fra Sunkissed ;)

HEI LITEFRØ!!

Åh det er så koselig å se dere her jenter <3 har også trua liseann,det kommer til å gå fint !!!!:-)) hvordan er det med deg sunkissed? så spennende litefrø!!! ta en test da di mus!!! :-d>

HeheJBjkk Lite mobil vannlig denne nye bv:( Altså, jhehe;) jeg vil vente litt til.. Er bare 8dager over enda... Og vi har ikke prøvd og jeg har veldig lyst på mens mannen vil vente... Jeg skjønner ærligtalt ikke hvorda det har skjedd OM det har skjedd;) så jeg leker gravid mens jeg kan;) for jeg er det 99%sikkert ikke;)

litefrø skrev:
HeheJBjkk Lite mobil vannlig denne nye bv:( Altså, jhehe;) jeg vil vente litt til.. Er bare 8dager over enda... Og vi har ikke prøvd og jeg har veldig lyst på mens mannen vil vente... Jeg skjønner ærligtalt ikke hvorda det har skjedd OM det har skjedd;) så jeg leker gravid mens jeg kan;) for jeg er det 99%sikkert ikke;)

8 dager over??? Uten å ta en test? Tror du er gal!!!;-) Har du noen symptomer da?

nei... Ingen symptomer. Annet at der ikke kommer noe mens. Men det hadde jeg ikke når jeg ventet frøet heller... Nix nada før magen kom... Men jeg gidder ikke teste enda, for keg er ganske sikker på at jeg bare er for sein:) men jeg drømmer;) og kanskje jeg får drømme om mai baby enda noen dager?;)

Frisør1 skrev:
Åh det er så koselig å se dere her jenter <3 har også trua liseann,det kommer til å gå fint !!!!:-)) hvordan er det med deg sunkissed? så spennende litefrø!!! ta en test da di mus!!! :-d>

Det går fint Frisør1! ..Men jeg er så fryktelig aggressiv om dagen. Blir så veldig sinna, og det bir jeg  aldri ellers. Må kaste ting i veggen så sinna kan jeg bli. Vi ler heldigvis mye av det etterpå. Hehe! Alt er veldig anderledes denne gangen.
.. Hvordan går det med deg? Har kvalmen kommet? :)

Og litefrø: Det hadde jeg aldri klart! R-E-S-P-E-C-T! :) Hold oss oppdatert!

milk skrev:

Frisør1 skrev:

Det går fint Frisør1! ..Men jeg er så fryktelig aggressiv om dagen. Blir så veldig sinna, og det bir jeg  aldri ellers. Må kaste ting i veggen så sinna kan jeg bli. Vi ler heldigvis mye av det etterpå. Hehe! Alt er veldig anderledes denne gangen.
.. Hvordan går det med deg? Har kvalmen kommet? :)

Og litefrø: Det hadde jeg aldri klart! R-E-S-P-E-C-T! :) Hold oss oppdatert!

Ha ha sånn hadde jeg det også i begynnelsen, forferdelig :-P Joda formen er grei, blir egentlig verre og verre...faktisk glad for det, er et godt tegn <3 på ettermiddagene og kveldene kommer kvalmen, det eneste som hjelper er å være konstant stapp-mett :-p blir vell utseende etterhvert,men det ammer jeg av forhåpentligvis :-)) formen din da bortsett fra humøret?:-))>

Alt er anderledes denne gangen. Er kvalm nå, og har vært det en uke alt. Var nesten ikke kvalm sist svangerskap. Jeg hadde skikkelig ømme pupper sist, nå kjenner jeg ingenting. Også humøret da, men det var slik sist også. Bare mildere ;) Håper så veldig at kornet holder seg på plass!

Er du så dårlig at du kaster opp hvis du ikke er stappmett?

milk skrev:
Alt er anderledes denne gangen. Er kvalm nå, og har vært det en uke alt. Var nesten ikke kvalm sist svangerskap. Jeg hadde skikkelig ømme pupper sist, nå kjenner jeg ingenting. Også humøret da, men det var slik sist også. Bare mildere ;) Håper så veldig at kornet holder seg på plass!

Er du så dårlig at du kaster opp hvis du ikke er stappmett?

Har unngått det med å spise, vært på nippen flere ganger...Huff så fæl og blubbete man føler seg i begynnelsen... Liseann: Har du vært hos gyn i dag??

YES!!

I'm back in the baby buisness!!
Alt så fint ut.. bortsett fra lavt blodtrykk og litt vel ivrig vektnedgang...
Hjertet slo og dette så riktig så lovende ut<3

Back
Topp