Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheJBjkk Lite mobil vannlig denne nye bv:( Altså, jhehe;) jeg vil vente litt til.. Er bare 8dager over enda... Og vi har ikke prøvd og jeg har veldig lyst på mens mannen vil vente... Jeg skjønner ærligtalt ikke hvorda det har skjedd OM det har skjedd;) så jeg leker gravid mens jeg kan;) for jeg er det 99%sikkert ikke;)litefrø skrev:
Åh det er så koselig å se dere her jenter <3 har også trua liseann,det kommer til å gå fint !!!!:-)) hvordan er det med deg sunkissed? så spennende litefrø!!! ta en test da di mus!!! :-d>Frisør1 skrev:
milk skrev:
Åh det er så koselig å se dere her jenter <3 har også trua liseann,det kommer til å gå fint !!!!:-)) hvordan er det med deg sunkissed? så spennende litefrø!!! ta en test da di mus!!! :-d>Frisør1 skrev:
Det går fint Frisør1! ..Men jeg er så fryktelig aggressiv om dagen. Blir så veldig sinna, og det bir jeg aldri ellers. Må kaste ting i veggen så sinna kan jeg bli. Vi ler heldigvis mye av det etterpå. Hehe! Alt er veldig anderledes denne gangen.
.. Hvordan går det med deg? Har kvalmen kommet? :)
Og litefrø: Det hadde jeg aldri klart! R-E-S-P-E-C-T! :) Hold oss oppdatert!
Alt er anderledes denne gangen. Er kvalm nå, og har vært det en uke alt. Var nesten ikke kvalm sist svangerskap. Jeg hadde skikkelig ømme pupper sist, nå kjenner jeg ingenting. Også humøret da, men det var slik sist også. Bare mildere ;) Håper så veldig at kornet holder seg på plass!milk skrev:
Er du så dårlig at du kaster opp hvis du ikke er stappmett?