Lisbeth83

*Laila*

Forumet er livet
Lykke til på ul på mandag[;)]Det blir spennende å høre fra deg etter det.Vil du vite kjønnet?Jeg skal på tirsdag og har full nedtelling nå[;)]

jeg GLEDER meg[:D][:D]
ja gjett om vi skal vite det...
er så nysgjerrig atte[;)]
har begynt å telle timene nå jeg...
om 33 timer sitter jeg inne hos legen

Ikke lenge igjen da[;)]Må bare få morgen dagen unna,så er du der[;)]juhuu...[8D]

tror ikke det blir mye søvn på meg imårra natt[&o]

ORIGINAL: Lisbeth83

tror ikke det blir mye søvn på meg imårra natt[&o]

Du får heller ta det igjen etter UL hvis du ikke får sove;)men det er jo veldig kjedelig å ligge å vri seg om natta,tiden blir så skrekkelig lang.Jeg sliter for å få sove igjen etter jeg har vært på do om natta jeg,kan ligge flere timer å vri meg før jeg endelig sovner igjen.Det er så kjedelig..

har store problemer med å få sove om natta...
ligger bare og tenker...
på alt mulig, om babyer, graviditet, ting som trengs, bryllupet vi forhåpentligvis skal i 10 dager etter termin...
osv. osv. osv.

Ja det er så typisk at tankene skal komme når man legger seg.Uansett hvor sliten jeg er så sovner ikke jeg lett når det er masse ting i hodet.Det skulle gått ann å tømt hodet litt innimellom[:)]

Lykke til på ul da jenter!![:D]

ORIGINAL: katrine35+

Lykke til på ul da jenter!![:D]

[8D]Takk,nå er det nedtelling[8D]

Skjønner godt at du gleder deg...så lykke til i morgen på UL!
Jeg har enda 7 dager å vente...føles som en evighet jo...sukk!!

Klem

Lisbeth83: Lykke til på ultralyd i mårra. Tenker på deg nå ja...
Skjønner at du driver nedtelling nå ja!!!

Laila 76: Så fint magebilde du har tatt!!! Arti å se alle sine mager!!! Lykke til på ultralyd du også!

Jeg gleder meg til å høre fra dere! Skal ikke før fredag jeg... Misunnelig ja!!!!!

kos kos

ORIGINAL: Pia81

Laila 76: Så fint magebilde du har tatt!!! Arti å se alle sine mager!!! Lykke til på ultralyd du også!

Jeg gleder meg til å høre fra dere! Skal ikke før fredag jeg... Misunnelig ja!!!!!

kos kos
Takk Pia81[:D]Det er ikke lenge før du skal på UL heller jo[;)]Dette blir en fin uke[:)]

Jeg gleder meg helt vanvittig. skal på sykehuset i mårra å besøke ei venninne som fikk ei datter i dag.. så da kommer vel magen til å riste av forventning hehe[:D]

Jeg gleder meg helt vanvittig. skal på sykehuset i mårra å besøke ei venninne som fikk ei datter i dag.. så da kommer vel magen til å riste av forventning hehe[:D]

[:D]hehe[:D]kan tenke meg det ja[;)]

kos kos

takk for det....
greier nesten ikke vente[:D]
dagene går fort til fredag skal du se

Back
Topp