lisa79:)

sollise

Elsker forumet
Hei på deg[:)]

Vet du hva jeg driver med i dag???
-Jo, jeg driver og vifter bort tanta di....[8D]
Puh, har drivi hele formiddagen nå, så svetten rennner her[&:]

Lykke til på mandag, og håper ho vet å passe seg...

Goklem fra meg[:)]

Du er vel snill!!!! Nå ble jeg kjempeglad [:D][:D][:D] Testa negativt i d[:D]g også, så da tar jeg sjansen på å drikke vin i kveld!! Du har velvifta så mye at ho ikke kommer neste måned, hvis ho skulle være så frekk at ho dukker opp denne gangen!!!

Go'klem tilbake til deg [:D]

Ja, det MÅ jeg da minst ha gjort...[;)] Tror hun ikke har tenkt seg tilbake før om ca 1 år
jeg, SÅ mye [:)] har jeg vifta tror jeg[:)][:)][:)].....
Men det er jo bra det da.... Samboeren synes jeg var helt ildrød i toppen her,
så her forbrennes klaorier for fullt[:D]Like greit det enn å jogge og se dum ut
på den måten, tji hi...[;)]

Det hadde vært noe, du!!! Jeg skal begynne å vifte for deg om ca en uke, så jeg får opp skikkelig vindstyrke [:D][:D] Nå er det ikke så lenge til gjestene mine kommer, så nå tror jeg at jeg skal hoppe i dusjen før jeg lager glasuren til sjokoladekaka og begynner med middagen [:D][:D] Ha en knallfin lørdag, så snakkes vi sikkert i morra [:D]

Ja, det gjør vi,lisa[:)]
Kos deg med besøk...
Ja, du må mer enn gjerne lage "storm" her...[;)]

Jeg skal begynne i morra, jeg Sollise [:D][:D]

Hatt det gøy i helga Lisa?

Ja, veldig [:D] Nesten litt for gøy- kjennes det ut som....Du da?

He he, ble det for mye rødvin? Tatt noen flere tester eller sett noe til tanta da? Har hatt en rolig helg, vært mye inne på forumet!

Litt for mye, kanskje.... Nei, jeg har ikke flere tester-skal kjøpe i morra. Tanta har ikke vist seg ennå.... Men jeg tror ikke det var derfor jeg kasta opp i dag....Jeg fikk kjenne på gravid mage derdet var sparking og styr [:D][:D]

Å så morsomt (ikke at du kasta opp men fikk kjenne på gravidmage!)!! Var det gårsdagens innhold som måtte opp igjen da? he ha, ja dere fyllesvina...Hi hi! Syntes det er litt morsom at jeg har blitt så VELDIG gravid siden fredag! Flyr på do og tisser i ett spenn, er sulten hele tiden men orker ikke mat når jeg får den, og er supertrøtt! Får vel sikkert bekkenløsning i morra! He he...

Du får vel kynnere i neste uke da [:D][:D][:D] Jeg tror nok at jeg skal være edru en god stund fremover....Håper at jeg snart får den beste grunnen til å være det også!!! [8|]

He he, ja det blir vel til helga att det som jeg får kynnere![:D][:D] Dreiv og skulle finne meg et glass vin i går kveld, men kom plutselig på at jeg ikke kan drikke på lenge! Noe som jeg syntes er helt greit! Klarer meg fint uten alkohol, og mannen min syntes det er fint at han har sjåfør i 8 mnd! Jeg og sier det dagen derpå, at nå er det lenge til neste gang! Men vi lærer aldri! Håper du også kan komme på vannvogna sammen med meg snart Lisa!

Jeg klarer meg også helt fint uten alkohol, men det er jo stas med en fest i ny og ne [:D] Jeg er veldig klar for noen måneder på vannvogna sammen med deg [:D][:D]

Da må dere stå på og lage en liten spire (hvis den ikke alt er der da!) Så kan vi melde oss inn i edruskapens venner en stund!

Ja, nå må vi stå på skikkelig framover!!!! Jeg er fryktelig spent på om tanta kommer i morra. Jeg var sikker på at ho skulle komme i går for da hadde jeg menssmerter, men ho har ikke vist seg ennå....

Hei lisamor[:D]

Venter på stormen jeg....[;)]Kjente stoooore vindkast nå nettopp!!!
Var det deg kanskje?!?

Det var meg det,ja [:D][:D] Jeg skal prøve å få til like stor fart som den orkanen i Usa!!! Nesten i hvert fall [:D][:D] Er det bra med deg i dag?

Hjeeeeeeeeeeelp, ikke SÅ stor storm da,lisa[:D] Men er det nettopp det som må til, så er det greit
at jeg mister hustaket mitt, samt svømmer litt rundt her i bygda noen dager......[:D][:D][:D]
Send masse vindpuster du! Synes jeg kjente parfymelukta di serru når den kom, tji hi[:D]

Ja, jeg har det bra vettø, eller lurer følt på el... Har ikke greid å kaste testene mine enda jeg da lisa...
Dem har mast i helenatt; "Test oss i morgen, test oss i morgen,test oss i morge...". Så jeg har jo
ikke hjerte til å si nei vet du... Men i dag så var strekene NESTEN like tydelige...Så skjønner ikke mye av detta.
Blir litt smårar av det... Men så lenge du sender vindkast med babystøv til meg, så er det vel ikke så
nøyeheller. Da er jeg jo allerede gravid[;)]

Du a, lisa???? Tanta har jeg jaga bort forhåpentligvis... Så du nyter vel livet???[;)]

Ja, her ser jeg ja, at du har vært skikkelig ute på
rangelen du,lisa....[8D][8D][8D]
Formen dårlig ja??? Hehehe... Rart med det....

Back
Topp