Lipton boksen

bessa

Flørter med forumet
Er det noen som har fått 150 poeng? For jeg har det for snart 2 uker siden, men har ikje hørt noe eller fått noen epost om at jeg har det. Har prøvd å kontakte kunde servis også, men den sia kan ikke åpnes. Så er det noen son vet???[:)]

ånei, jeg håper ikke det er noe lureri altså!! Jeg klarer ikke komme meg over 120 jeg samme hvor mye jeg trykker.... Klarte du å komme til 150 med bare å sende epostmeldinger? eller er det sånn at man ikke får bonuspoeng for flere enn 60 som det står på epostskalaen?

Virker som om det kanskje er kommet litt begrensninger på det nå de siste dagene...

Nå synes jeg nemlig ikke linkene virker ubegrenset antall ganger, slik mange brukte dem her inne før helga...

Jeg lager derfor stadig nye som jeg sender omkring, for å bruke den samme dag etter dag funker bare rett og slett ikke, da flytter det ikke på seg.

Jeg tror forøvrig ikke det er mange, om noen, her inne som har mottatt noe som helst, for det var først på fredag dette bredde om seg her inne (og mange oppnådde 150 poeng på bare noen timer...)

To uker var lenge da, jeg går jo og håper på å få velkomst-teen min jeg (er miiiiilevis fra 150, har ikke mer enn ca 35 jeg) men det var jo bare i forrige uke jeg meldte meg inn, så den kommer vel ikke på en stund da, dersom det tar et par uker uten at man hører noe fra dem...

Bare send nye til meg altså, jeg trykker for deg jeg!

Nå skal jeg bombandere pappa med litt smser og mail tenkte jeg[;)]

Liz: Jeg antar egentlig at du ikke skal gjøre så mye mer, de har jo adressa di.

Det normale ville vel være at datasystemet deres laget lister en gang i mellom (daglig? ukentlig?) over de som hadde oppnådd et bonus-nivå siden sist, og at disse da fikk tilsendt sin premie...

*Lille My*: Bombarderte deg jeg...

Har fått 150 poeng, men har ikke fått mail eller nåkka, må vel bare vente i spenning....

Hvordan får man den te-boksen? [8|][8D]

Jeg vet jo det med denne trykkinga,men må man lage seg noen profil og slikt!? [8|][:D]

Trine: du registrerer deg ja (mange som ikke har fått 150 poeng enda ville være glade for å få verve deg vil jeg tro, da får man nemlig 15 poeng (mot ett for hvert klikk...)

du registrerer navn og adresse, og svarer på noen spørsmål, og da er du blitt ambassadør. du skal da få tilsendt en boks med te.

Dersom du samler poeng får du "bonuspremie". 150 poeng er maks antall poeng, og da er premien denne te-boksen.

Men jeg håper at når (jeg sier ikke om, jeg forventer når...) noen her inne får tilsendt noe, så får vi høre om det, så vi vet når vi evt kan vente oss noe i posten?

dere må bare mld inn alle i familien, får fort 150 poeng da[:)][:D] Jeg får jo bare sitte å håpe og vente på at det dukker opp da[:)]

De er gått tom for sånne skrin, men sender dem så fort de får inn igjen, var det så?

Jeg får fortsette i jakta på 150 peong da.

HAr ikke "mange i familien" å melde  inn (barnløs) men skal nok forsøke å verve min forlvoede, enten han vet om det eller ei... (og jobbe iherdig med min bror...)

I første omgang har jeg som mål for dagen å komme over 50 poeng jeg.

Så skal jeg jobbe intensivt på et par vervinger (seriøst, trenge rmin forlovede å engang vite om at jeg verver ham? Kan bruke en av mine andre adresser jeg, så slipper han å ha noe som helst med det å gjøre (han skal jo få vite om det, han lar meg nok gjøre det. Jeg fikk lov å sende ham sms også, så lenge jeg selv sletta dem etterpå)

Ja, klarer jeg å verve både ham og min bror, så skal jeg oppgradere målet til nærmere 100 i løpet av et par dager, og kanskje 150 i løpet av uka om jeg bare kommer på nok folk jeg kan sende mailer og sms til uten at de blir sure (jaaada, min forlover bl.a, men hun er på ferie, jeg må vente til hun er tilbake da)

Skal nok gå, tilslutt :)

jeg har meldt inn meg selv, babyen, pappaen, bestemoren, tantene, kusinene og onkelen..... har nok egentlig over 200 poeng men den siste lille streken mangler! 

Ja....

Litt småskeptsik, pga dette med navn og adresse... men tar sjangsen, du lover å ikke fortelle alle hva jeg heter, eller sende meg masse smap på adressa og sånn, sant?

Og skulle du slumpe til å vite hvem jeg er, sier du ifra?

Sendt :)

Jepp, jeg ville ikke stressa for mye med å få "enda flere poeng" når du har over 150, kanskje den ikke oppdateres helt.

Og det kommer nok noe i posten før eller siden.

Satser i alle fall jeg på :)

Back
Topp