lipsyl

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Kan noen anbefale med en kjempe god lipsyl,så jeg slipper å bli mer rød rundt truten? Har prøvd de fleste de har på dagligvarebutikker og den krukken en får i flere farger og smaker på apoteket....

Rosebudsalve :)
Fåes kjøpt på Vita i hvertfall, samme type boks som Vaselin :P

Rosebuuud!

Ruska skrev:
Rosebudsalve :)
Fåes kjøpt på Vita i hvertfall, samme type boks som Vaselin :P

Ok notert,denne skal prøves:-) Takk:-)

~*LilleBlomst*~ skrev:
Eos

Har denne,funker ikke:-(

maimor87 skrev:
Ringblomst/calendula-salve fra helsekost på krukke. Sår forsvinner over natta!

Skal gå til innkjøp av denne og:-) Takk:-)

Bare pass på å bruke en uten mineraloljer! Da blir leppene tørrere.. Jeg pleier å kjøpe en fra helsekosten. Weleda. Den er jeg superfornøyd med!!!

Mentholatum i tube er absolutt best! Selges på apotek, men det må være tuben og ikke lipsylen, STOR forskjell! Smør før du legger deg så er leppene helt fine morgenen etter!! Ellers har jeg begynt å bruke mommy bee lipsyl som selges på babyshop. I følge min søster dom jobber der er dette kjempegode produkter. Er faktisk verdens mest solgte lipsyl ;) uten at det trenger å bety noe da!

Mentolathum eller carmex.. bruker også mentolathum når jeg skal legge meg og er helt fin om morningen :)

Tante Catti skrev:
Mentholatum i tube er absolutt best! Selges på apotek, men det må være tuben og ikke lipsylen, STOR forskjell! Smør før du legger deg så er leppene helt fine morgenen etter!! Ellers har jeg begynt å bruke mommy bee lipsyl som selges på babyshop. I følge min søster dom jobber der er dette kjempegode produkter. Er faktisk verdens mest solgte lipsyl ;) uten at det trenger å bety noe da!

Bruker mentolatum hver natt:-) funker litt,men er mye ute med jobben(friluftsbarnehade) og leppene tørker ut på jobben:-(

Jeg har prøvd MANGE. Alle over her.. Den eneste som funker er en som heter Oyemam. Den er laget av ren shea smør, og er laget i Afrika. Du får kjøpt den på http://www.oyemam.no Det merket er også GENIALT mot strekkmerker..

Back
Topp