Linser/briller......?

ORIGINAL: CHICKA©

ORIGINAL: veslejinta

ORIGINAL: Tilia sin mamma

jeg skulle ta med hjem å prøve Og

Ja jeg bruker briller - men det vet du jo[:D]

Jeg klarer ikke bruke linser i lange perioder, spes ikke foran pcen, passer seg best om jeg skal være ute egentlig, hvis ikke får jeg så tørre øyne...

Men har brukt briller i sikkert 10 år så er ganske vant til det i grunn[:D] Er mange kule briller å få kjøpt, og veldig enkelt med ei venninne i optikk bransjen[:)] Senest i går hadde hun med ett par briller jeg skulle ta med hjem å prøve[:D] Og det heller nok litt imot kjøp der ja...hehe[:)]

Hu er skummel hu asså....
Hehe... Har allerede to par briller i kikkerten[&:][&:][&:]
Det ene bare MÅÅÅ jeg få meg råd til...

Men kunne tenkt meg linser også[&:][&:]
Og da blir jeg nok og dra dit[8D][8D]

Hehe...brillekonto Monica - Brillekonto[:D][:D][:D] Rentefritt og flott!![:D]

Hehe, det blir nok en brillekonto ja...
Kan man ha mange??? HAHA!

Jada...jeg tror jeg hadde 3(!?) en gang jeg...[&:] Men man kan vel ha opptil 15000 eller noe? Eller husker jeg feil....Camilla??(regner med du er på snikerunde) Hehe....[:D]

Ikke vært på sniking siden før helga... hehe... men tar en skikelig runde nå [:D]

Men ja, kan ha flere med kreditt på 30.000 tilsammen! Så bare å handle[;)] hehe...

Hehe, der var hun ja[:D][:D][:D][:D]

[:D][:D][:D]

Bruker både linser og briller. Starta med briller da jeg var 7 år gammel...
Briller er godt når jeg er i litt ekstra uggen form, syns jeg. Ellers foretrekker jeg linser når jeg skal ut blant folk. I perioder bruker jeg Day-and-night linser, de har jeg inne i 28dager og 28 netter. Negativt er at de kan føles litt tørre hvis man har vært i nyere bygg pga ventilasjon, mn da bruker jeg bare noen fuktdråper. Positivt med disse hele-døgnet linsene syns jeg er at når jeg våkner om natta ser jeg, og trenger ikke kave på nattbordet for å finne brillene. Var litt hysterisk i forhold til krybbedød og det å se vesla i starten hjemme sist, så da var de linsene absolutt redningen. Ellers bruker jeg dagslinser, for dt er så greit å bare slenge de når man er ferdig :) en times søvn midt på dagen går helt fint selv om jeg har linsene på.

Jeg har brukt linser i 15 år. Veldig fornøyd. Jeg har 14 dagers og tar de hver kveld. D er ingen minimumstid på hvor lenge de må ligge i rensevann og rensevannet kan jeg ha rett på øyet. Veldig lettvint. Bruker briller mellom badet og soverommet. Synes briller blir mye i veien.

Jeg har vel hatt briller siden jeg var 12år tror jeg...Begynte med linser da jeg var 17år...
Og bruker linser til daglig nå og...Men tyr til døgnlinsene da!!!
Det er jo bare så kjekt,herlig å se på natta og,og iallefall med en tass å passe på!!![:D]

Back
Topp