Linnpinn

skytte76

Gift med forumet
Så koselig å se at du titter innom igjen[:)] Vet du var her for et par dager siden, men det var ikke så lenge. Hvordan går det med Noah?

dytter litt jeg[:)]

Åå, Hei! [:)] 
Ble overraska over å se mitt navn på en tråd, så gøy!

Er her litt lite for tiden, men skal prøve å titte innom oftere!

Noah har det kjempe fint, er ikke lenge før han går[:)] Så er han jo snart 1 år, tiden går litt for fort!! [;)]

Hvordan går det der da?

Så fint at alt går bra da. Han er jo ett år om ikke så lenge allerede[:D] Morsomt når de bgynner å gå, men mye å henge fingrene i også[&:][;)] Her er alt bare bra nå etter 20 dager i strekk med en syk Marie. Hun henger litt etter så hun har akkurat begynt å krabbe bare for noen uker siden[:)] 

ORIGINAL: skytte76

Så fint at alt går bra da. Han er jo ett år om ikke så lenge allerede[:D] Morsomt når de bgynner å gå, men mye å henge fingrene i også[&:][;)] Her er alt bare bra nå etter 20 dager i strekk med en syk Marie. Hun henger litt etter så hun har akkurat begynt å krabbe bare for noen uker siden[:)] 

Ikke noe særlig med syk unge[&:] bra alt er bra nå da [:)]
er mye å henge fingrene i med Noah nå ja, han faller sikkert 10 ganger daglig[&:][:D] 
Skal ut å trille en tur nå, men kommer inn hit etterpå! Snakkes da [;)]

ORIGINAL: lykkepillen©

ORIGINAL: linnpinn

Åå, Hei! [:)] 
Ble overraska over å se mitt navn på en tråd, så gøy!

Er her litt lite for tiden, men skal prøve å titte innom oftere!

Noah har det kjempe fint, er ikke lenge før han går[:)] Så er han jo snart 1 år, tiden går litt for fort!! [;)]

Hvordan går det der da?

Hypp på treff snart eller? [:D]

JAAA!!! [:D] alt for lenge siden, og nå vil jeg se lillegullet ditt også [;)]

Back
Topp