Linni

skytte76

Gift med forumet
Bare nysgjerrig på hva du har handlet av småting på netthandelen som bare var dritt??? Treningsbenken og hjemmekinosystemet mitt kom idag[:D]

Det har vært små plukk som de har. Kjøkken spader og sånne ting [8D][;)]
Men har handla masse som er kjempe bra.

Gratla me nye tinga.
Altid gøy å få noe nytt [:D]

HAr du handla mye her inne???

Har nok handlet en del ja[8D] Vært medlem i 4 år så det har blitt noe med tiden, men jeg har blitt mere bevisst på hva jeg legger bud på og hvilken pris. Eneste som irriterer meg nå er at det ikke følger med vektstang og vekter til benken min, men det gjør det på alle de andre som har vært etterpå. Har sendt de  e-post og spurt om det muligens er en feil. Litt rart at bare den ene ikke hadde det[8|] Kjøpte sykkel der for 2 år siden for 1500 kr og den var bra[:)] Mye av verktøyet der er bare dritt.... Gubben kjøpte teleskop og akvarium igår som Jannicke skal få på 10- års dagen sin i oktober[:)] Har også kjøpt noen klokker som blir bursdagsgave til 3 stk. Spent på hvordan de er[8|]

Jeg kjøpte et par klokker på netthandelen til jul...Tenkte som julegave,men var ikke noe å gi bort videre![8|]
Så mye annerledes ut i virkeligheten enn på bilde,litt mye mer billig ut...

Æsj da, det var noe dritt[&o] Får håpe disse er ålreite da så jeg ikke har gjort en kjempebom. Fikk en klokke derfra til jul og den var faktisk ganske fin selv om det var feil farge og den var for stor[8|] Ga den bort til datteren min som lagde noen ekstra hull[;)]

Har du fått svar fra dem???

Jeg ringte i dag for å høre om de kunne ta de 3 regningen å lage til 2.
Kjøpte noen lys til å ha på kjøkkne og blitt små ting til badekare.
Kan liksom ikke la byggelåne betale det.
Men nei da det kunne de ikke bare trekke bort ting [:'(]
De er ikke like lette me å ha å gjør.
Kjøpte en raser bil til Ole Martin men tror du jeg fikk me lader nei da.
Motte ut å kjøpe så skulle jeg få penger igjen og har aldri sett noe til dem.
Var rett over 200 kr

Jada fikk svar, men fikk bare beskjed om at den jeg hadde kjøpt var uten og det bare var sånn. Hva er liksom vitsen med en slik benk uten vekter????? Skal på helsestudio og kjøpe et sett på 50 kg for 750,- så da får jeg et ordentlig ihvertfall[:)]

de er så sleipe av og til [:'(][;)]

jeg pleier å vente litt me å kjøpe ting der så jeg får sett hva tinga går for.

Dusjen har godt for 3000 på det meste jeg såg og jeg fikk den for 2000
Vasken gikk i dag for 2700 og jeg fikk den for 1600 [:D]
Badekare har godt før for 10 000 men i det siste har det låge på ca 8000 og en gang 6600

Håper det jeg også! Linni: jeg venter også lenge med å legge inn bud, men jeg fikk benken for 650 kr og synes ikke det var så galt. Har sendt de nok en e- post og sagt akkurat hva jeg mener. Har også bedt dem om å kanskje legge ut et vektsett som hører med benken. Ser ikke helt logikken i det de selger akkurat der[8|] Merkelig at det kun var min som var uten.

Jeg hadde ikke turt å handle sånn, jeg.. er så mange som blir hekta[8|]
og penger er vel ikke akkurat noe vi har overflod av[8|]

Er heldigvis ikke hekta[:D] Stikker innom en periode 1- 2 ganger i året så jeg synes ikke det er så galt[:)]

ORIGINAL: skytte76

Håper det jeg også! Linni: jeg venter også lenge med å legge inn bud, men jeg fikk benken for 650 kr og synes ikke det var så galt. Har sendt de nok en e- post og sagt akkurat hva jeg mener. Har også bedt dem om å kanskje legge ut et vektsett som hører med benken. Ser ikke helt logikken i det de selger akkurat der[8|] Merkelig at det kun var min som var uten.

Send den i retur og by på en ny me alt [;)]
Hadde du ikke betalt den skulle du bare ha trokke bude.
Kan gjør det 3 ganger hvis før du blir utesteng [:)]

ORIGINAL: Linni

Send den i retur og by på en ny me alt [;)]
Hadde du ikke betalt den skulle du bare ha trokke bude.
Kan gjør det 3 ganger hvis før du blir utesteng [:)]

Det geniale med det er jo at jeg fikk den så billig. Nå går de for langt over 1000 kr[&o] Jeg betaler med en gang jeg får fakturaen jeg[8|] Hihi, har du blitt utestengt? Hvor lenge blir man det da?

Her er benken:

Nei jeg har aldri blitt det.

Hørte bare du ble det hvis du droppa 3 ganger.

Den var knall tøffe [:D]

Back
Topp