• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Linni puse gal

Neener

Elsker forumet
Skal du ha nevnefest for Eira eller har jeg drømt? [:)]
Vi har meldt oss på navnefest i Sandnes ser du. Hadde vært gøy om noen andre "kjente" også skulle.

Hei
Du drømmer ikke nei [:D]
Jeg skal også ha det på Sandnes kulturhus..
Da skal vi nok samme dagen også lør 16.06... Men vet ikke klokka enda, det skulle jo muligens være 2 sermonier og da vil jeg nok være på den siste siden vi skal i bryllup dagen før [:D]

Stillig at dere også skulle ha navnefest.. vi ble bare medl i HEF pga det ble uansett billigere selv om kontigentet kom i tillegg... Så støtter vi en god sak i prosessen

Så stilig [:)] Vi fikk tlf fra HEF hvor vi fikk velge hvilken seremoni vi ville delta på. Valgte den tidligste så blir vi ferdige med det hehe.
(Meldte oss på på nettet for en mnd siden, men fikk ikke noe svar. Sendte mail og purret og da viste det seg at de ikke hadde fått påmeldingen. Så vær obs hvis du har meldt deg på på nettet [:)])

Andre her på forumet som skal ha navnefest?

vi har fått infoen og giro til innbet. men ikke telefon.. så jeg skal purre dem

å?vi skulle få info og giro tilsendt etter 16. mai. Rart med så forskjellig praksis da.
Holder på å lage innbydelsene nå, fått gjort 3 stykker [:D] Jeg ruler i kortlaging hehe (har heldigvis bare 5 igjen [8D] )

ja da mente jeg giro for medl konti [:D] hehe... har mail på at jeg kommer med på navnefesten... Men har sent mail nå på at jeg enda ikke har fått tele om hvilken jeg vil ha...

Skal opp til søs å lage kort, hun er ekstrem på kortlaging og stempler [:)]

Å hehe [:D] Samboer har også fått giroen i posten og info om HEF og en nydelig pin [8D]

Jeg fikk nok telefon siden jeg måtte purre på dem for å få en bekreftelse på at vi var påmeldt. Hadde noen andre spørsmål også i mailen, så de syns vel det var lettest å svare pr. telefon tenker jeg.
Må være endel babyer som skal delta på navnefesten da siden de velger å ha to seremonier på en dag?

Kjekt å ha en søster som er racer på kort da! Har nettopp begynt med dette scrappe greiene. Skal snart begynne på et album også, må bare bli ferdig med kortene først [:D]

Ja hun er utrolig flink, er på messer osv.. De har også en nettbutikk.. Hun lager også smykker i glass.. De er bare nydelige [:)]
Har så smått begynt på ei scrappe bok til Eira, det er jo ikke akkurat noe profft[8|] men jeg prøver [:D]

Back
Topp