Linnea/Linea?

Bruker271tor

Elsker forumet
Hvilken skrivemåte ville du ha valgt?
Jeg vil at navnet skal uttales Liiiiiinea, ikke Linnnnnea. Hvis dere forstår. [:)]
 
Linnea
 
ORIGINAL: Ebleskråtten

Linea [:)]

Det er det vi lurer på om vi skal. For tror kanskje navnet vil bli uttalt Linnnnnnea ellers?
 
ORIGINAL: Linemor7

Linnea.

Linea blir liksom LinEEEa for min del...

Ja, er sånn jeg uttaler det nesten.. liiineeea[:)] Syns kanskje uttalelsen Linnnnnnea blir litt hardt.
 
Linnea, helt klart[:)]
 
He he[:)] Vi også lurte på det, men så fort hva som var finest da jeg skrev de ned. Linea betyr jo linje og da tenker jeg på "streken". Så her blir det Linnea[:)]
 
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Linnea
 
ORIGINAL: Bare Kari

Linnea

Linea betyr jo strek...

Det visste jeg ikke før dere damer opplyste meg. Da er jo saken ganske klar for min del. Linnea it is[:)]
 
ORIGINAL: Linemor7

Linnea.

Linea blir liksom LinEEEa for min del...

 
Enig så enig[;)]Vil også at det skal uttales liiinnea og ville da valgt Linnea,om du skjønner[:)]
 
ORIGINAL: LoveMyLife

ORIGINAL: Ebleskråtten

Linea [:)]

Det er det vi lurer på om vi skal. For tror kanskje navnet vil bli uttalt Linnnnnnea ellers?



Enig[:)]
 
linea[:)]rett og slett for at alle skriver det på andre måten.likerog gå mot strømmen jeg
 
Back
Topp