Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Heisann!
Kan ikke hjelpe med linker, men..Det er jo mange fine "vanlige" kjoler som også vi gravide kan klare å tre på oss [:D].
H&M, b-yong, kappahl...osv[:D] Moten nå er jo mye omslag og vide kjoler så.
Har samme utfordring selv...skal i dåp nå 1. april, og så i bryllup 12. mai.
Akkurat det bryllupet blir litt [&:], ser ikke frem til å gå i bryllup som en diger elefant 1 mnd før termin da men... PYTT PYTT [;)]
Oj, denne må jeg følge med på... skal i to konfirmasjoner før Lilleprinsen kommer. En i mai og en 3.juni!!! Wæææ, da tipper jeg at jeg kan forveksles med en hval. Men hadde vært koselig å vært en litt fin hval da. [8D]
Og så skal jeg i bryllup i midten av august... Uff, håper jeg finner en kjole som jeg føler meg vel i da! Vet ikke om det blir så lett.
www.isabellaoliver.com har masse masse fint, synes jeg, men aner ikke hvor lang tid de bruker på å sende det til deg! og hvor mye du vil legge i det.
hvis ikke så har oasis noen fine kjoler som passer bra for gravide nå!
på websiden til isabella oliver der så kan du gå inn på "wiev the catwalk", den grønne kjolen du får opp der får du også i bringebærfarge og i sort. den synes i ale fall jeg at er fin til sommerbryllup! men spørs hvor fint eller ikke-fint det skal være da!:) men fint med et fint smykke, liten klutchveske ellerno og noen sexy skooo[:)]