Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bare Kari
ORIGINAL: Pluggensen
ORIGINAL: Kidada
HAHAHAHA
Jeg har blitt kasta ut som medlem.... Snakker om gitt... [8D]
Og de har skrevet i statusen sin:
All diskusjon om våre varer må heretter føres utenom vår nettside, den skal ikke være en debattside men opplysningsside om miljøbutikken og de prosjekter vi har.
Opplysninger om varene de selger vil de tydeligvis stå for selv, uten innblanding fra folk.. [8D]
Jeg sletta meg helt selv..[:D]
Det han skrev viste jo bare at han rodde seg lenger og lenger ut, men JEG var den som ikke hadde peiling da jeg skrev at å sette et barn i et sånt sete i en båt var absurd, for han hadde vært sjømann i 40 år han![8|] Da burde han vel vite hvor viktig redningsvest er i båt i forhold til sete for å holde barnet i ro..[:-]
Han hadde også lest en undersøkelse fra trygg trafikk (visstnok) som kunne fortelle at bakovervendte seter IKKE var så trygge fordi barnet ville, i et kollisjon front mot front i høy hastighet, bli slengt ut av setet, og ut FRONTVIDUET i bilen.. I samme innlegg ble det nevnt noe om fyllekjøring, bibelen, et par salmer, og hvordan jeg var en løgner.. Herlig fyr gitt..[:D]
Fy søren så provoserende! Jeg hadde ikke latt meg stoppe jeg, gitt![:@] Jeg meldte meg ut selv etter å ha lagt inn en kommentar.. Vil ikke "like" noe så dumt!