Hadde blitt rimelig sjokka om det hadde skjedd der jeg jobba![]()
Klarer ikke for mitt bare liv å forstå tankegangen hennes, hadde det nå i det minste vært dyreblod og klarert med ped.leder og foreldre først..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde blitt rimelig sjokka om det hadde skjedd der jeg jobba![]()
Og da barna lurte på hvordan de skulle få det bort kunne hun i det minste sendt dem til vasken!!Klarer ikke for mitt bare liv å forstå tankegangen hennes, hadde det nå i det minste vært dyreblod og klarert med ped.leder og foreldre først..
Og da barna lurte på hvordan de skulle få det bort kunne hun i det minste sendt dem til vasken!!
Ja, skulle trodd vi sluttet å bli overrasket etter hvertJa ikke minst! Nei, det er mye merkelig folk rundt forbi.
Ja, skulle trodd vi sluttet å bli overrasket etter hvert![]()
Tror du hun tente på det?Det må jo feile henne noe?? For det første tar vel ingen normale folk med seg blod hjem etter de har tatt blodprøve?? Og for det andre, hvem lar barna smake på blodet sitt???
Kan jo hende hun ville "lære dem om kroppen"Ja, det er liksom det verste. Små barnehagebarn! Må jo vere pottetett i hodet, altså! Skikkelig drøyt!
Kan jo hende hun ville "lære dem om kroppen"![]()
Haha, ja det kan du seie to gonger! Men dama har nok ikke vore heilt frisk. Er nesten synd på ho :/det er vel mektig drøyt uansett![]()
Haha, ja det kan du seie to gonger! Men dama har nok ikke vore heilt frisk. Er nesten synd på ho :/
Noke Anna ville vore utrolig rartJa, jo, det er kanskje det. Men, jeg må si, når det nå først ble sånn, så er det egentlig veldig bra hun ble avskjediget med en gang det ble oppdaget.
Noke Anna ville vore utrolig rart![]()
Kan jo hende ho fikk dårlig utslag på testaneFy faen ja hu nar uegnet i jobben. Mest sannsynlig så er ingen skade skjedd. Er man litt spesiell så burde man kanskje ikke ha ansvar for barn alene.
Skulle likt å sparka ho, bokstavlig talt...Fy faen ja hu nar uegnet i jobben. Mest sannsynlig så er ingen skade skjedd. Er man litt spesiell så burde man kanskje ikke ha ansvar for barn alene.
Haha, ja det skulle eg gjerne settSkulle likt å sparka ho, bokstavlig talt...
Titter innomhaha;D ja, eg også![]()