Link

What the fuck!?!?!?!

Kjenner jeg blir kvalm!

Kvalm er bare forbokstaven.. Dette viser jo at det er ikke noen garanti at noen har lang fartstid i bhg.

Og, eh, er det normalt å ta med seg blod når man har tatt blodprøver?

Ja, måtte førte meg og kopiere linken mens eg hadde dataen... Ni våkna!!

Blod, liksom!!

Kva med andre tester. Har denne ansatte hatt sex med nokon som har hepatitt c feks er dette også smittsomt...!!

Kvalm er bare forbokstaven.. Dette viser jo at det er ikke noen garanti at noen har lang fartstid i bhg.

Ja, det lurer jeg også på?!?!
Syke menneske!

Nei, på ingen måte. Altså, den personen kan ikkje vere god i hodet sitt altså! Hadde ungen min fått nokon sjukdom på grunn av slik tankelaushet, hadde faktisk den personen trengt beskyttelse frå meg. Eg hadde blitt satt bak lås og slå (Ja, eg er ein vorst case senariotenker):P

Usj, nei, kjenner jeg blir sint og forvilet på foreldrenes vegne.

Greit nok med blod, begge de to store mine har fått ta på og lukte på blos, men da var det snakk om storfe etter at bhg ble invitert på en gård med nylig nødslakt. Alle foreldre fikk mulighet til å si nei takk til at de reiste dit altså, så vi var klar over det på forhånd at det ville bli blod, tarmer, kjøtt osv.

Nei, på ingen måte. Altså, den personen kan ikkje vere god i hodet sitt altså! Hadde ungen min fått nokon sjukdom på grunn av slik tankelaushet, hadde faktisk den personen trengt beskyttelse frå meg. Eg hadde blitt satt bak lås og slå (Ja, eg er ein vorst case senariotenker):p

Spørs om ikke jeg hadde reagert med å blitt veldi farlig selv, og jeg er også en worst case tenker hehe, slike linker er ikke helt bra for angsten min, men :p

Sorry :/ eg blir berre så dårlig når eg leser slikt at eg må ha nokon å spy ut ilag med... Blir verre om eg må gå og tenke på det

Grusomt ekkelt :p Hva får deg til å tenke at det er greit liksom? :o

Omg. Hva feiler det folk!

Jeg lurte også på det! Man får da ikke med seg blodet hjem? :p

Jeg lurte også på det! Man får da ikke med seg blodet hjem? :p

Nei, jeg har aldri vært borti at man får det.. Ikke det at jeg har spurt, men :p

Nei, jeg har aldri vært borti at man får det.. Ikke det at jeg har spurt, men :p
Om hun har spurt for å få det med i barnehagen er det jo enda verre :p Hehe

Back
Topp