Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kvalm er bare forbokstaven.. Dette viser jo at det er ikke noen garanti at noen har lang fartstid i bhg.
Og, eh, er det normalt å ta med seg blod når man har tatt blodprøver?
Nei, på ingen måte. Altså, den personen kan ikkje vere god i hodet sitt altså! Hadde ungen min fått nokon sjukdom på grunn av slik tankelaushet, hadde faktisk den personen trengt beskyttelse frå meg. Eg hadde blitt satt bak lås og slå (Ja, eg er ein vorst case senariotenker)Kvalm er bare forbokstaven.. Dette viser jo at det er ikke noen garanti at noen har lang fartstid i bhg.
Nei, på ingen måte. Altså, den personen kan ikkje vere god i hodet sitt altså! Hadde ungen min fått nokon sjukdom på grunn av slik tankelaushet, hadde faktisk den personen trengt beskyttelse frå meg. Eg hadde blitt satt bak lås og slå (Ja, eg er ein vorst case senariotenker)![]()
Det kan du jammen spør om!Omg. Hva feiler det folk!
Jeg lurte også på det! Man får da ikke med seg blodet hjem?Kvalm er bare forbokstaven.. Dette viser jo at det er ikke noen garanti at noen har lang fartstid i bhg.
Jeg lurte også på det! Man får da ikke med seg blodet hjem?![]()
Om hun har spurt for å få det med i barnehagen er det jo enda verreNei, jeg har aldri vært borti at man får det.. Ikke det at jeg har spurt, men![]()
Om hun har spurt for å få det med i barnehagen er det jo enda verreHehe
Hadde blitt rimelig sjokka om det hadde skjedd der jeg jobbaJa helt klart!