Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har vært til fødselssamtale på Bærun sykehus - hvor de liksom informerer om dette. Det er stor sjanse for at jeg ender med KS denne gangen - dette ble IKKE nevnt... Men nå må jeg jo også si at forrige snitt ligger 6 cm over bikinilinjen, så det hadde vel ikke spilt noen rolle - lurer på hvor de vil kutte denne gangen?
Hæ? forrige fødsel endte med hastekeisersnitt, og da barberte de der de snittet og plasserte bandasjen. Gir ikke det like stor risiko for infeksjon som om jeg skulle ha barbert meg selv hjemme?! Eller.....?
Hæ? forrige fødsel endte med hastekeisersnitt, og da barberte de der de snittet og plasserte bandasjen. Gir ikke det like stor risiko for infeksjon som om jeg skulle ha barbert meg selv hjemme?! Eller.....?
Det er nok litt flere bakterier i sving ved en hjemmebarbering enn når de gjør det på sykehuset rett før operasjonen.