M Melina_ Glad i forumet 14 Mar 2010 #1 Noen som har det? Det var en tråd om det her om dagen, men jeg finner den ikke igjen. Tror kanskje jeg trenger den nå [;)]
Noen som har det? Det var en tråd om det her om dagen, men jeg finner den ikke igjen. Tror kanskje jeg trenger den nå [;)]
M Melina_ Glad i forumet 14 Mar 2010 #2 ORIGINAL: Jeaa http://www.baby2see.com/contractions_timer.html TUSEN TAKK! [:)]
M Melina_ Glad i forumet 14 Mar 2010 #3 ORIGINAL: *Mina min* ORIGINAL: Melina_ Noen som har det? Det var en tråd om det her om dagen, men jeg finner den ikke igjen. Tror kanskje jeg trenger den nå [;)] ååååhh,, noe på gang ja[:D] Så spennende,, LYKKE TIL[;)] Tusen takk!! Kjenner igjen riene fra forrige gang ja [&:] Reiser nok inn ila av dagen hvis det fortsetter som det er nå.
ORIGINAL: *Mina min* ORIGINAL: Melina_ Noen som har det? Det var en tråd om det her om dagen, men jeg finner den ikke igjen. Tror kanskje jeg trenger den nå [;)] ååååhh,, noe på gang ja[:D] Så spennende,, LYKKE TIL[;)] Tusen takk!! Kjenner igjen riene fra forrige gang ja [&:] Reiser nok inn ila av dagen hvis det fortsetter som det er nå.