Link mot halsbrann..?

April2015

Flørter med forumet
Har så mye utrolig vond halsbrann! Har kjøpt meg link og gaviscon tyggetabeletter, gaviscon syns jeg rett og slett er vemmelig men fungerer godt nok før leggetid og iløpet av natta mens link syns jeg faktiskt er veldig god! Eneste problemet med link er at på pakken står det at man ikke bør overstige 6 tabeletter om dagen, jeg vil helst ha en tabelett i munnen hele tiden. Er det noen andre som har spist mer enn annbefalingen og ikke tok noe skade av det?

Jeg har gjort det hele svangerskapet, men begynner og frykte for tennene :) men har noen liggende på lur i skapet, tror jeg må finne dem frem :)

jeg har spist litt forskjellig men det som har funket best hittil er nouvalozid, har oversteget noen dager har ikke oppdaget noe ennå iallefall

det er tyggetabletter de smaker peppermynte, men jeg har spist så mange at innimellom synes jeg de smaker som tørrfisk :P

det er tyggetabletter de smaker peppermynte, men jeg har spist så mange at innimellom synes jeg de smaker som tørrfisk :P

Hehe, det hørtes da ikke godt ut :) men jeg ska prøve dem også, har fortsatt 14 dager igjen til termin, og 14 dager med unødvendig halsbrann orker jeg ikke ;)

nei jeg har hatt halsbrann nå siden uke 8 og har ennå 3 uker igjen, Så du kan si jeg har knasket litt tabletter

Jeg sverger til galieve, den kan jeg ta 2-4 stk av, etter hvert måltid og før leggetid! :-)

Min oppskrift på en god natt søvn: To spiseskjeer med graviscon flytende (kvalmende!!! Men fungerer!) og en tyggetablett novaluzid rett før leggetid!

Får du oppstøt gjennom dagen tygget jeg bare de tyggetablettene ;)

Samme dagen jeg fødte ble halsbrannen borte! Halleluja!!! ;)
Det var som å skru av en bryter- bare å glede seg!!

Vet det kun fordi jeg sist svangerskap brukte link og nå bruker novaluzid pga de på apoteket sa at link ikke produseres mere og at novaluzid er det samme:)

Vet det kun fordi jeg sist svangerskap brukte link og nå bruker novaluzid pga de på apoteket sa at link ikke produseres mere og at novaluzid er det samme:)

Åja, merkelig di sa det da så lenge jeg har kjøpt det idag? Men kanskje det er en ny variant? :)

Setter iallefall stor pris på alle råd og tips! ;)

Tidlig i morrest gav jeg opp etter en natt med konstant halsbrann og la meg på sofaen i halvveis sittende stilling. Har sovet i flere timer for da gav halsbrannen seg og nesen var heller ikke like tett. Så nå blir det maks oppbygging av puter i natt i håp om at det også kan hjelpe!! Gleder meg til det skal gi seg :)

Tidlig i morrest gav jeg opp etter en natt med konstant halsbrann og la meg på sofaen i halvveis sittende stilling. Har sovet i flere timer for da gav halsbrannen seg og nesen var heller ikke like tett. Så nå blir det maks oppbygging av puter i natt i håp om at det også kan hjelpe!! Gleder meg til det skal gi seg :)

Har sovet halvveis sittende i åtte måneder nå. Og som jeg gleder meg til å sove normalt!

Off, jeg teller dager mot termin, 13 dager igjen nå :) håper halsbrannen forsvinner så fort lillegull er kommet ut på meg også! Da blir jeg overlykkelig! :)

Den forsvinner nok med en gang,det gjorde den hvertfall hos meg sist svangerskap:) Glemte til og med at jeg hadde hatt kraftig halsbrann i fem mnd i all forkavelsen med premature tvillinger;)

Back
Topp