Linio.no

November-jente

Flørter med forumet
Hei!
Noen som har prøvd å handle derifra? Har ei mor så har funnet en jakke der hun hadde lyst på men jeg blir alltid litt skeptisk når det er nettbutikker jeg aldri har hørt om. Virker og som den er ganske ny så tenkte høre om noen har erfaring med kjøp derifra :)

Har du sjekket dem ut på Facebook?

Google det. Da finner du nok ut om noen har vært missfornøyd. Skjønner skepsisen... jeg ble lurt når jeg kjøpte hundeutstyr en gang. Viste seg at de ikke leverte varene.

Det virker som om denne nettsiden eies av Schibsted, og er norsk (selv om konseptet ikke er norskt). De har fått avisomtale (ligger på fb siden deres).

Google det. Da finner du nok ut om noen har vært missfornøyd. Skjønner skepsisen... jeg ble lurt når jeg kjøpte hundeutstyr en gang. Viste seg at de ikke leverte varene.
Man skal passe på altså. Er så lei alle slankemidlene som dukker opp på face. Gå ned 6 kg i uka og sånt. Samme dame hver gang. Hun kan jo ikke leve mer, hun som har slanket seg med så mange forskjellige produkter :-O

Ikke noe kjekt å bli lurt! Har og ei søster som fikk kontoen tømt etter nettkjøp.. Hadde heldigvis ikke mye penger på kontoen da men er sundt å være litt skeptisk når det kommer til sånne ting :)
Men ser nok ut for å være i orden så får prøve på det :)

Ikke alltid lett å vite hva som er lureri og ikke da;) fancy nettside er jo lett å lage:/
Ja det er lett å lage, men jeg tror veldig mange ville tjent på å tenke seg om to ganger før de bestiller ting på nett, selv med fancy nettsider :) Altfor få er kritiske til ting som virker for godt til å være sant. Bruk google, finn brukeranmeldelser, bruk nettvett rett og slett :)

Back
Topp