Linea negra?

Mamitas

Glad i forumet
Mange som har fått den? Den mørke streken over magen.

Så min nå (37+5) og tror jeg fikk den samtidig forrige gang. Har den sikkert hele sommeren da, siden sist forsvant den etter 3-4 mnd. Men den er ikke så kjempemørk, men nok til at den irriterer meg med tanke på bikini i sommer. [:D][:'(]

Den fosvinner nok innen det for deg, verre meg meg som har 3 uker igjen til termin. [:D]

Tvi tvi for deg hvertfall (og litt meg) [:D][:D]

Jeg har ikke fått den[8D]

ORIGINAL: LineMerethe

Ikke jeg heller[8D]

Jeg syntest det var var veldig greit når jeg var 38+1 uker og gikk i fødsel uten å ha fått den, men tror du ikke jeg våknet opp dagen etter fødselen med den da!!! [8|]
Om det var fordi huden var så strekt at jeg bare ikke kunne se den mens jeg gikk gravid eller om jeg faktisk fikk den etter fødselen vet jeg ikke, men den er heldigvis ikke så veldig mørk i farge så jeg driter i den og gleder meg til sommeren. [:D]

ORIGINAL: Liquid84

Jeg syntest det var var veldig greit når jeg var 38+1 uker og gikk i fødsel uten å ha fått den, men tror du ikke jeg våknet opp dagen etter fødselen med den da!!! [8|]
Om det var fordi huden var så strekt at jeg bare ikke kunne se den mens jeg gikk gravid eller om jeg faktisk fikk den etter fødselen vet jeg ikke, men den er heldigvis ikke så veldig mørk i farge så jeg driter i den og gleder meg til sommeren. [:D]

Så rart [:D] Får håpe den forsvinner like fort som den kom da [:D]

Har en svak strek som en ikkje legge særli merke til... klager ikkje og gleda meg til sommar og bikini og is og bading og sukk.... gla i sommaren ja...[8D]

ORIGINAL: LineMerethe

Jeg har heller ikke fått den.. Fikk den ikke ved mine 2 andre svangerskap heller

Jeg fikk den i det jeg runda 37 uker [:)] Men gurimalla, hva gjør vel den streken.. Såvidt min vises da, men har jo et barn på samvittigheten. Syns den står bra i stil med strekkmerkene mine som jeg fikk i samme uke [8D][:D]

Ja, den er på plass.. har komme no mot slutten - sist kom den vel 2-3 mnd før termin.. og den var meir markert sist gang - men da solte eg meg jo om sommaren, så vart kanskje litt mørkare av den grunn.. [;)]

jeg har min enda jeg[:-] den har faktisk blitt sterkere etter fødselen[:-][8|]

Har hatt den siden uke 20 eller noe[8D]

Back
Topp