Linea Negra

Hjerteskatten

Elsker forumet
Julibarna 2019
Den mørke stripen under/over navlen, har dere den?

Jeg fikk sist svangerskap. Den varte til noen mnd etter fødselen. Denne gangen har jeg ikke sett noe til den. :) Rart at svangerskapene blir så ulike på alle slags måter.
 
Ikke foreløpig, kanskje den dukker opp etterhvert :)
 
Ikke sett den enda jeg heller denne gang. Er 35+2. Mener den kom tidligere sist. Navelen er derimot blå.
 
Har fått strekkmerker på magen, men ikke den berømte streken :p
Er 23 dager til termin nå. Tror den kom tidligere forrige gang
 
Har heller ikke merket noe til den streken, og har blitt spart for strekkmerker også :happy: har derimot fått en litt deformert navle.. Satser på at den går tilbake til sin egen form etter fødsel!
 
Jeg fikk veldig tydelig og mørk linea negra strek både langt over og under navlen sist. Husker ikke helt fra når, men den var i alle fall der 3-4 uker før fødselen. Nå er jeg 36+3 og har i mange uker hatt en skikkelig svak strek kun over navlen. Den kryper stadig lenger oppover mot toppen av magen/livmoren, men den er kjempelys og tynn i forhold til sist. :)
 
Så mange som ikke har den da :)

Jeg har heller ikke fått skikkelige strekkmerker. Fikk ikke sist heller. Men har noen små lilla streker som minner om sprengte blodkar. Det er kanskje strekkmerker det også?!
 
Hadde ikke Linea negra sist, og har ikke sett noe til den denne gangen.
Krysser også fingrene for at jeg slipper strekkmerker denne gangen også, så langt har jeg ingen, men er jo fortsatt 6 uker igjen til termin....
Ellers håper jeg bare ikke at navlebrokket mitt blir noe verre nå enn det var før jeg ble gravid.
 
Har masse strekkmerker fra tvillingsvangerskapet, når jeg ikke er gravid ser det bare ut som en ødelagt navel fordi området egentlig er bittelite. Streken under har jeg hatt siden uke 20 kanskje, men fikk ikke streken over før denne uken (35).
 
Fleire som har sett noko til den berykta streken? Eller ikkje sett til den :p
 
Back
Topp