Linea Negra

Musa

Andre møte med forumet
Jeg testet positivt i morges og sitter her med tusen forskjellige følelser. Grunnene er mange. Har ikke peiling på hvor langt jeg er på vei, husker ikke når jeg hadde mensen sist. Det er grunnen til at jeg testa, bare for å se at alt var "greit"o g at mensen vil komme snart. Noe det ikke var :p

Men det jeg lurer på er når begynner den gravidsteken på magen å komme? La merke til at jeg har en liten strek under navlen i går, og tenkte at den kanskje kunne være der fra forrige graviditet (snuppa er nå 20 mnd)? Men da er det litt rart at jeg ikke har "lagt merke" til den før? Eller kanskje jeg bare ikke har tenkt over det?

Edit: Tok en test med ukeindikator nå. Den viste "Gravid 3+". Betyr det at jeg da er tre uker på vei, fem uker på vei eller mer???

Nå er jeg snart 31 uker på vei og har ikke gravid streken eller strekkmerker eller noen som helst merker eller streker

Mine er det 18  mnder mellom og den forsvant ikke på mellomtiden-fra navlen og ned, men den kom bort fra navlen og opp.
Den var veldig mørk i første svangerskap-helt svart nesten og gikk helt opp til mellom puppene. Andre gang fikk jeg den kun fra navlen og ned og var ikke fult så mørk.
Synes godt enda, lillesnupp er født med det, synlig hos henne enda også...

Sillien skrev:
det betyr at du er minst 5 uker på vei.... lykke til :)

Jo, takk :p Men betyr det at unnfangelsen skjedde for fem uker siden, eller at den skjedde for tre uker? Jeg føler meg helt på villspor :p

Musa skrev:
Sillien skrev:

Jo, takk :p Men betyr det at unnfangelsen skjedde for fem uker siden, eller at den skjedde for tre uker? Jeg føler meg helt på villspor :p

unnfangelsen skjedde vel for minst 3 uker siden.. så kommer de 2 ukene fra mensen til eggløsninga oppå der igjen... (det står aldri mer enn 3+ på testen...)

Lillesnille skrev:
Musa skrev:
Sillien skrev:

unnfangelsen skjedde vel for minst 3 uker siden.. så kommer de 2 ukene fra mensen til eggløsninga oppå der igjen... (det står aldri mer enn 3+ på testen...)

Aha, takk skal du ha :)

Back
Topp