Linea Fusca

Hadde ikke med første, ikke tegn til å komme noe nå heller, men man vet aldri.

Dette vist oftere at mørkhårede, som har mye pigmenter I kroppen får det oftere, så sånn ett burde jeg være disponert for det :p

Jeg fikk en svak antydning i uke 19, men den har ikke blitt sterkere. Jeg er veldig lys, så hadde ikke forventet noe.

Jeg hadde det i begynnelsen av svangerskapet da jeg var veldig oppblåst. Men forsvant da oppblåstheten forsvant. Er 23+4 nå og har ikke tegn til den nå

Kan ikke se noe til det, men har jo ekstra "padding"(vet ikke om det har noe å si?) - er mørk i håret, men veldig lys i huden. Hår på magen derimot.. :wtf:

Har ikke fått ennå, husker ikke når det kom i de forrige svangerskapene. Jeg har lys, nesten gjennomsiktig hud, og har fått veldig tydelig stripe tidligere.

Fikk den ganske tidlig.. Men den er ikke så veldig tydelig egentlig :)

Fikk den veldig tidlig, men er kun fra navlen og ned. Ikke så sterk i fargen heller. Men har og fått en del hår hvertfall rundt navlen...ikke noe gøy;-)

Å så godt å høre at det ikke er bare meg som har har fått hår på magen:p Er blitt et skikkelig bustetroll under navlen:joyful: Jeg hadde også antydning til stripe veldig tidlig, men den synes ikke nå lenger.. :) 24+5

Ingen stripe, men har fått en haug med strekkmerker som strekker seg opp til navlen ;) Og som mange andre opplever har jeg også plutselig fått masse hår rundt navlen.. Og resten av håret står rett ut, hele tiden!

Back
Topp