Linea Fusca

Sommer2016

Forelsket i forumet
God fredag :)

Mange som har fått graviditetstripe på magen?

Men nr 1 så hadde jeg den rundt disse tider.
På 28 uke bilde ser jeg at den starter helt fra bunn til topp!

Men nå er det ikke antydning til stripe, så rart.
Kan det være fordi jeg er gravid med nr 2 mon tro? Er jente denne gangen også, så mytenes har ingenting å si.

Dukker vel opp og ingen kriser hvis den ikke gjøre det. Skal uansett ikke vise magen min i sommer :) haha ;)

Jeg er førstegangs, og jeg har ikke fått noe stripe, enda hvertfall :p

Jeg har fått stripe. Veldig svak enda, men den er der. Er førstegangs, venter ei jente. Synes ikke det gjør noe med den stripa, den forsvinner jo etterpå. ;)

Jeg har fått stripe hele veien, hatt noen uker allerede.. Men den er ganske tynn (heldigvis) :) 29+5 idag, førstegangs..

Har en svak stripe fra navelen og ned, og fikk det ganske tidlig egentlig :)

Ingen stripe ennå. Fikk en svak stripe i forrige svangerskap, så venter på at den skal komme tilbake snart :)

29+6 og ikke antydning til stripe enda. Men den kommer nok :D

Hadde stripe med storebror, men fikk ikke i andre svangerskapet og har heller ikke fått noe stripe denne gangen :-)

Rare greier som alt annet i svangerskapet! Morsomt å se at det faktisk varierer fra svangerskap til svangerskap :)

Jeg fikk den stripen da jeg gikk med første, men ikke med nr 2 eller 3 -og heller ikke denne gangen har den dukket opp

Jeg har fått stripe fra øverst på magen og helt ned.. Mannen kaller den for veiviseren;) Er førstegangs og i uke 27 nå. Har hatt stripa siden uke 18.

Hadde stripe helt opp til puppa nesten med førstemann, og den satt i vel 2 år.... Ble borte men har fått antydning til ny nå. Så ut som jeg hadde blitt splitta i feil retning sist :p:D

Jeg fikk min ganske tidlig, den kom før magen egentlig :-) syns det var så utrolig kult, for er 1.gang, og alt nytt/ var fascinerende <3

Min er så og si usynlig, mannen og jeg ser den hvis vi legger godvilja til ^^ Og bare fra navlen og opp.

Back
Topp