Line sin dagbok mot babylykke

Line77

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg tenkte jeg skulle lage en dagbok til vår vei mot babylykken[:)]

Jeg er en jente fra østlandet som studerer til å bli førskolelærer. Min forlovede og jeg har de siste mnd prøvd å lage flere av oss, etter at babyønsket ble veldig stort da vi hadde en exu sist sommer. Vi håper på det beste og venter spent på fraværet av tante rød og to streker på testen[;)]
Vi er veldig tidlig i prosessen, så det er bare to mnd siden vi sluttet på pilla. Sist mnd fant vi ikke eggløsning, men denne mnd traff vi dagen!
Nå krysser vi fingrene for at vi skal ha vært heldige tidlig i prosessen!

Klem Linemor
 
Det begynner å nærme seg testedag og jeg er utrolig spent. Klarer nesten ikke vente. Har en test liggende og det klør i fingrene etter å ta den..men sikkert like greitt å vente to dager. Føler jeg er gravid, men det er jo typisk.
Jaja..vi får bare vente to dager til[:)]
 
Takk[:)]Jeg skal ta den i morgen tenker jeg! Så venter spent!
 
Lykke til [:)]
 
Takk skal du ha[:)]
masse lykke til du også!
 
Da ble det ingen bebies i magen denne mnd..tante rød er over og snart er på igjen med prøvingen! [;)]
Er egentlig ikke så stressa som jeg skulle trodd...har alltid vært livredd for å ikke få barn, da jeg har hatt betennelser på eggleder og en exu. Men nå når vi er igang med prøving tar jeg det faktisk helt med ro. Rart, men deilig. Om det ikke funker så er tjansene store for at vi får adoptere etterhvert og det hadde vært fint det også

Denne mnd blir prøveperioden den uka vi skal på telttur! Det kan bli festlig uten tilgang til dusj[&:] jaja, vi får ta med tester, såpe og koke opp noe vann så kanskje det blir forsvarlig å lage bebies i villmarka likevel
 
nknø
 
Back
Topp