Lindkva

sjukesøster

Forumet er livet
Såg du va redd for at O. låg under gj.snittet.men på 1-års kontrollen va Fredrik bare 74,7cm og vegde 9215g [:)]. No et han dårlig for tida attpåtil..får knappast i han middag og kvelds før han legg sej for natta..nokre skeie her og nokre skeie der bare.

Er jo ikke alltid appetitten er særlig å skryte av her heller da[8D]

Sander er allerede laaaangt under gjennomsnittet han [8|] Vært det siden august, då begynte han å bli veeeldig aktiv i forhold til hva han var før. Då var han skikkelig kosegutt, sitte i sofaen eller på gulvet med mamma og leke. Men så skulle han overalt i stedet.
Gikk ned fra august til september også bitte litt opp etter det.
21. desember var han hele 7,9 kg [:-]  Då hadde han endelig bevegd seg litt oppover. Men han er no frisk og aktiv og fornøyd så stresser ikke med det :) Han ser bare veldig liten ut, spesielt i bhg med alle de andre [8D]
Eneste eg syns er ekkelt med det er at han raser ned i vekt med en gang han blir syk. Han spiser egentlig veldig bra. HOg har bare vært syk to ganger, en gang i oktober/november tror eg. Og no er han syk igjen, så er spent på hva han veier på neste kontroll 25./2.

Min O ligger litt over gjennomsnittet på lengde, men har ikke lagt på seg mer enn 10 gram siden i desember.......har jo hatt spysjuka og vært veeeldig mye mer aktiv da men........men HS var ikke bekymra i det hele tatt da!!
Nei han er så frisk og rask så.....

ORIGINAL: sjukesøster

Såg du va redd for at O. låg under gj.snittet.men på 1-års kontrollen va Fredrik bare 74,7cm og vegde 9215g [:)]. No et han dårlig for tida attpåtil..får knappast i han middag og kvelds før han legg sej for natta..nokre skeie her og nokre skeie der bare.

aha, når var 1 års kontrollen? Samboer skal ta med Oliver på kontroll til torsdag. Da er han 1 år og 2 uker.
Han spiser masse, men blir ikke noe rundere av den grunn..

ORIGINAL: lindkva

ORIGINAL: sjukesøster

aha, når var 1 års kontrollen? Samboer skal ta med Oliver på kontroll til torsdag. Da er han 1 år og 2 uker.
Han spiser masse, men blir ikke noe rundere av den grunn..

ktr va den 09.02.

Back
Topp