Lindkva

sjukesøster

Forumet er livet
Ka str kjøpte du buksa og bodyen i frå nøstebarn? lure på om ej skal kjøpe det i 92 no..det står at det e i frå 12-24mnd :) Han he en pysj i 86 frå nøstebarn no som e passelig.

jeg kjøpte i str 86, Oliver har brukt str 80 til nå[:D]

ORIGINAL: lindkva

Fredrik mæ bruka 80 enda. Vart usikker. Kor lang e han? e det nettopp du he kjøpt kleda, og e dei litt stor til han i 86? :) kjedelig og kjøpe så dyre klede så skal dei bare vare pittelitt, men også kjedli om han vassa i dei og han ikkje kan bruke dei før lenge.

ORIGINAL: sjukesøster

Fredrik mæ bruka 80 enda. Vart usikker. Kor lang e han? e det nettopp du he kjøpt kleda, og e dei litt stor til han i 86? :) kjedelig og kjøpe så dyre klede så skal dei bare vare pittelitt, men også kjedli om han vassa i dei og han ikkje kan bruke dei før lenge.

nå er han 76,5 cm, buksa var stor den[:D]

Fredrik va 73cm den 16.11. He ikkje vekst så masse. Kanskje ej bare bør ta buksa i 86 da +pysjen?
Bodyen, va den stor eller liten i str?

ORIGINAL: sjukesøster

nå er han 76,5 cm, buksa var stor den[:D]

Oliver passer fortsatt nøstebarn buksa i str 80- den i 86 er stor. stor body og[:D]

Back
Topp