lindex babypakke

Var ikke det gjennom libero klubben???

Jeg har uansett funnet ut at jeg ikke får noen av babypakkene... har vistnok fått de før... sikkert for tett mellom barna mine:)
 
Du tenker sikkert på den fra Liberoklubben, som man henter hos Lindex? Du får en lapp i postkassen med adresse til den Lindexbutikken du skal hente den i. (Gjerne den nærmest hjemmeadressen din).[:)]

Gå inn på libero.no for registrering.
 
Det var en body fra Lindex oppi apotekets babypakke. Jeg var og hentet den nå i lunsjen [:)]
 
Jeg hentet min igår :D Hihi!
Tror jeg betstilte en pakke fra libero klubben eller noe, fikk iallefall et brev om at jeg kunne hente :P
 
ORIGINAL: Desember09baby

Du tenker sikkert på den fra Liberoklubben, som man henter hos Lindex? Du får en lapp i postkassen med adresse til den Lindexbutikken du skal hente den i. (Gjerne den nærmest hjemmeadressen din).[:)]

Gå inn på librero.no for registrering.


Ops, mente libero, hehe...litt ørska. Rettet opp!
 
Når kommer libero-pakken egentlig?
 
Er jo lenge siden jeg meldte meg inn..
 
ORIGINAL: _Eva_

Når kommer libero-pakken egentlig?

Er jo lenge siden jeg meldte meg inn..


Jeg fikk min for 2 uker siden, men tror det var fordi jeg opprinnelig hadde termindato 26. november (troddejeg, viste seg å være feil). Tror de sender ut lappen en viss tid før termindato.
 
ORIGINAL: _Eva_

Når kommer libero-pakken egentlig?

Er jo lenge siden jeg meldte meg inn..

 
Logget meg inn og der stod det at hentelappen sendes ut mellom 2 mnder før termin og termin, så da får man bare smøre seg med tålmodighet da [:)] 
 
Jeg har min lapp fra forrige svangerskap(da jeg mistet) men jeg kan da bruke det nå??[8|]
 
ORIGINAL: håperpåentil

Jeg har min lapp fra forrige svangerskap(da jeg mistet) men jeg kan da bruke det nå??[8|]

Hvis det ikke står noe om gyldighetstid på den er det vel bare å hente [:)]
 
ORIGINAL: håperpåentil

Jeg har min lapp fra forrige svangerskap(da jeg mistet) men jeg kan da bruke det nå??[8|]

 
Ja du kan bruke den.. jeg hadde glemt min hjemme en dag og gikk innom å spurte om jeg kunne få den likevel.. de gav meg pakken uten lapp eller uten å registrere noe som helst.. [:)]
 
Men den sendes hvertfall ut fra 2 mnd til termin og utover... [:)]
 
Får vel min lappe når som helst! Synes det er så koselig med sånne pakker :)
 
ORIGINAL: tuppsideisi

Var ikke det gjennom libero klubben???

Jeg har uansett funnet ut at jeg ikke får noen av babypakkene... har vistnok fått de før... sikkert for tett mellom barna mine:)


Æ har skrevve mine på sambo æ [:D] De som æ ikke får nu [8D]
 
Back
Topp