LindaSF83 og avelilith :)

maric

Gift med forumet
hei jenter[:)]
tenkte på å ordne ett treff en vei for oss? å litt lettere å finne ut av det her enn å sende pm frem og tilbake[:)]
hadde det passet til uka for dere? jeg skal jobbe tirsdag, onsdag og fredag. vi kunne jo hatt treffet på harebakken eller no, der er det jo ett par kafeer[:)] eller har dere andre forslag?

dytt[:)]

ORIGINAL: maric

[:)]

Hei[:D] har ikke sett denna for ha jobbert 30 t på 2 dager
så har sover i hele dag..
Jeg er klar for et møte..
Hadde vært kjempekoselig..
jeg jobber jo hver dag så må evnt bli etter 5??

å hjelpes..! må du ikke slite deg helt ut da..![:)]
okay, men passer etter kl fem for meg de dagene jeg har fri, de andre dagene jobber jeg kvelden...

kanske du sakl sende avelilith en pm??

ORIGINAL: LindaSF83

kanske du sakl sende avelilith en pm??

Jepp, fikk den nå. Går greit etter 5, synes det hørtes kjempekoselig ut med et treff. Passer fint her stortsett alltid, jeg går jo fortsatt sykemeldt [&:]. Bare si ifra, hvilken dag det passer best for dere [:)]

så bra[:)] da får vi til ett treff en dag!! men nå er det en del ting som skjer her hos meg plutselig, så vet ikke om jeg kan få til å treffes denne uka.. å neste uke reiser vi til syden mest sannsynlig..! men uka etter der kunne vi jo prøvd[:)]

Helt greit. Har noen legetimer m.m. hele neste uke, men det er jo stortsett på formiddagen. Får det nok til snart [:)]
Oh, så deilig med en sydentur :) Da må du/ dere kose dere masse!!!

Da blir det jo en liten stund til... :)

ja det blir jo en liten stund til da[:)] men vi kan jo finne ut av hvor vi vil møtes da, vil dere på kafè f.eks?

Café er da koselig. Er med på det meste, jeg [:D]

Back
Topp