Linda's håpedagbok

LINKATH

Glad i forumet
Nå har vi prøvd siden sept 08, og hadde en abort i oktober.

Hver måned har jeg trodd jeg var gravid, men spesielt denne måneden. Hadde sist mens den 03.01 og forventer vel mens nå de kommende dager.

Tok graviditetstest i dag, og den var negativ * nedtur* [:(]

Var så trøtt når jeg tok den så syns jeg så en strek, på langs, men det blir jo feil.
Venter mens entet i dag eller i morgen. Får bare vente å se nå da. Håper mens forblir borte og jeg blir lykkelig,lykkelig,lykkelig!! [:D]
 
Hei hei!!
Gratulerer så mye med dagbok!!
Prøvingen er en veldig spennende, og samtidig frustrerende tid [:'(][:D]
Selv har jeg vært prøver siden mai/juni 08, men er bare inne i min
6. pp pga lange og ustabile sykluser!!
Håper en spire snart vil komme til deg og feste seg [:)] Lykke til!!
Klemmer fra mammamilla [:)][:)]
 
Hei hei!
Ønsker deg kjempe masse lykke til, og håper TR holder seg unna de neste 9 mnd!!!![:D]
 
Klem
 
ORIGINAL: BlueBaby

Hei hei!
Ønsker deg kjempe masse lykke til, og håper TR holder seg unna de neste 9 mnd!!!![:D]

Klem

 
 
Sign
 
Tusen takk alle sammen for koslige meldinger:)
I dag var jeg hos mamma, vi prata litt om hvordan det var for henne å gå gravid 4 ganger og føde tvillinger sist gang, og er alltid så spennende å høre om.
Jeg vil ikke si jeg blir skremt av å høre "skrekk" historiene, så gleder meg mest! Hun er også så klar for å bli bestemor i en alder av 45.
 
Men så sa hun at hun hadde mens i dag, og rart jeg ikke hadde blitt "smittet" av henne, siden jeg hadde så symptomer på det.
 
Og det er så rart, og sant; HVER gang noen sier til meg de har mensen når jeg venter den, så kommer den! Og det gjorde den.
 
Da jeg kom hjem så jeg det. Skikkelig kjedelig, og ble så skuffa, og selvfølgelig full av hormoner!
 
Da begynner jeg heelt på nytt igjen da. Denne gangen må det gå! Den dagen blir noe å se frem til!
 
Ny dag, nye muligheter! [:)]
Nå er jeg vel igang med eggløsningen min, vi har ikke prøvd noe veldig, men forloveren min har de siste ganger under sex nå fått orgasme men ikke utløsning. Jeg lurer så på hva det kan være for noe. Blir bekymra jeg. tenk om det blir sånn[&o]
 
Jeg er ihvertfall helt grei i form, og ingen tegn til noe annet, utenom at jeg har ikke så mye sexlyst og trøtt, men sånt skjer jo=)
 
Valentines dag i dag da,=) jeg fikk en nydelig parfyme og noen gode ord, satte pris på det=)
 
9 dager til testing, men får prøve gå litt lengere, selvom det ikke er så lett alltid=)[;)]
 
Hei igjen! [:D]
I dag har jeg vært på jobb, jobber med psykisk utviklingshemmede og er veldig spennende, vi tok en tur i bilen hans, og så på hestene her på gården, og hunden min Fido.
Slisomt å ha en hund uten dressur, men vi gjør så godt vi kan. Tar han jo hardt mange ganger, men likevel så reiser han like fint opp igjen å logrer, vi får vel prøve profesjonell dressur hvis ikke han blir bedre.
 
Men i dag så hadde jeg små mensmurringer i magen, men inget annet, merker jo noen dager før at jeg vil få mensen, og venter den om 6 dager. Men så kom det litt brunt, og det har det gjort sånn litt i dag, [&:]ikke mye. Skjønner ingenting jeg, hva kan det være? Håper ikke jeg har fått cyster som sist, men det kan det jo heller ikke være, for da hadde jeg hatt like vondt som sist også jaja. Håper kanskje noen kan svare meg på dette her inne=)Varme klemmer fra meg!
 
Enda en dag med bare brunt utflod på kvelden stort sett, skjønner ikke stort jeg nå. Vil ikke tro jeg er gravid, og at det er festeblødning, så tror heller det er noe galt. Begynner å bli litt nervøs[:(]
 
Heihei igjen
 
I dag har Linda kjørt rundt i fiaten sin, og vært ute på tur med hunden=)
Har fortsatt brunt utflod og ingen mens, begynner nesten å håpe nå, må noen stoppe meg så jeg ikke blir gal! Symptomer nå:
*Trøtt
*utmatt
*lett på gråten
*rar "mens"
*veldig vondt i korsryggen
 
men ikke vondt i brystene, og det syns jeg er rart da for har alltid det når jeg venter mens.
 
Meg og samboeren har ikke hatt det helt fint nå, og i går når vi la oss sa han at han ikke vil ha barn når vi har det sånn vi har det nå...
 
Hvorfor skal livet være så vanskelig. Han overser meg totalt og viser minimalt kjærlighet om dagen, sagt det til han og da blir han bare sur. Aner ikke hva jeg skal gjøre.[:(]
 
Veldig morgenkvalm i dag og nå er det brune også borte..
 
Uffda, ikke noe gøy når kjærlighetslivet ikke er på topp. Men det går vel opp og ned i de fleste forhold?
Håper det ordner seg for dere,og at spiren kommer til dere snart!
Stor trøsteklem fra Amodi
 
Ble slutt mellom meg og samboeren i dag.[:(]
Og det var nok riktig også, alle sier jeg fortjener bedre, men syns det er så grusomt.
Er så glad i han, men vet jo det om jeg hadde levd i håp om at alt skal rette seg hele tiden med nye sjanser hele tiden kommer jeg jo ikke langt med et sånt forhold hvis jeg vil ha et lykkelig liv! Da gikk alle mine drømmer rett i dass! Blir nok noen år til det blir noen spire på meg [:(]
 
Hei igjen, i går var jeg hos gynekolog og hun sa at årsakene til småblødningene var kanskje cyster, hun ville se det ann...
 
I dag kom Eks samboeren min å henta de siste tinga sine, det var tungt for meg, men litt lettere å se fremover nå.
Bare at de ringte fra gullsmeden og sa jeg kunne hente forlovelsesringen min, for den var ferdig! etter 9 uker ventetid, og nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre med ringen :/ Sårt!
 
Back
Topp