Hei alle sammen! Sorry at dere som har sendt meg melding ikke har fått noe svar.. Jeg skulle vært fratatt retten til å eie en mobil egentlig.. Vimser sånn med den! Men ja, litt oppdatering må dere jo få[;)] Ringe føden når samboern kom hjem og forklarte saken.. Det var, til min store skrekk, hun studenten som ikke kunne noen ting som tok telefonen, så det ble en masse venting.. Etter en stund kom hun tilbake å sa at det jeg forklarte hørtes ut som svangerskapsforgifting, (det er faktisk det som skjer når man får svangerskapsforgiftning.. Det har jeg aldri fått med meg) men siden jeg ikke hadde noen andre symptomer ennå så trengte jeg ikke komme! Prøvde å forklare at smertene var blitt verre på noen få dager, men hun og jordmor mente at det hørtes ikke akutt ut ennå.. Er egentlig bare glad til for da slipper jeg heldigvis hun studenten igjen da! Men jeg måtte ta kontakt med en gang visst jeg fikk mere vondt eller hodepine osv.. Isåfall så ringer jeg etter vaktskifte.. [8|] Tusen takk for tråden forresten.. Er så koselig når folk bryr seg, blir rett og slett rørt jeg[:)]