Lindaen

*MIRIAM*

Elsker forumet
Har hun dratt på sykehuset nå eller?

hva skjer???
hvor?
hva?
Lindaen?
føde??
nå??

ORIGINAL: Lisbeth83

hva skjer???
hvor?
hva?
Lindaen?
føde??
nå??

he he.. Godt sagt!!

huh? Håpe, håpe... Hun var vel temmeli lei nå....

Hun skrev inn et innlegg tildligere i dag:

Jeg har sånne veldig irritende smerter i magen.. Helt øverst i magen og det kjennes hver gang jeg bruker muskelene! Kjennes ut som det svir og brenner.. Har hatt det sånn ei stund nå, men før var det bare når jeg nøys eller gjorde et tappert forsøk på å drite! (Noe som ikke er så lett når man ikke kan stramme musklene liksom) Men nå gjør det vondt HVER gang jeg bruker musklene (går, røyser meg, bøyer meg osv) Ringte jordmortelefonen (Et tilbus vi gravide her i Tromsø har, åpne linjer til jordmor mellom 8 og 9 hver morgen) og hun mente at det kunne høres ut som om livmoren var på vei å gro seg inn i musklene.. (Er det noen som har vært borti noe liknende forresten?? Har aldri hørt om det) Men hun sa at det var kjempe vanskelig å ta over telefon å at jeg måtte ringe føden å få en sjekk idag.. Her kommer da problemet mitt.. For etter en VELDIG traumatisk opplevelse på føden forrige uke, så klarer jeg rett og slett ikke å ringe.. Sitter bare helt skrekkslagen med tårer som triller og triller! Jeg blir uannz ikke å dra opp dit for samboern er ferdig på jobb, og han har sagt at han skal fortelle de nøyaktig hvor skapet skal stå (han er veldig forbanna over behandlinga vi fikk sisst) visst vi må opp dit.. Men jeg føler ikke at jeg klarer dette.. Noen gode råd please?

SÅ DERFOR LURTE JEG PÅ DET

Ånei!!! Så fælt å lese!!!
Håper det går bra med henne!!!

Uffda!!! Jeg som er sladrevennen har ikke hørt noe fra henne...

Skal sende hu en mld jeg og kommer med oppdatering om hu svarer...

Hei alle sammen! Sorry at dere som har sendt meg melding ikke har fått noe svar.. Jeg skulle vært fratatt retten til å eie en mobil egentlig.. Vimser sånn med den! Men ja, litt oppdatering må dere jo få[;)] Ringe føden når samboern kom hjem og forklarte saken.. Det var, til min store skrekk, hun studenten som ikke kunne noen ting som tok telefonen, så det ble en masse venting.. Etter en stund kom hun tilbake å sa at det jeg forklarte hørtes ut som svangerskapsforgifting, (det er faktisk det som skjer når man får svangerskapsforgiftning.. Det har jeg aldri fått med meg) men siden jeg ikke hadde noen andre symptomer ennå så trengte jeg ikke komme! Prøvde å forklare at smertene var blitt verre på noen få dager, men hun og jordmor mente at det hørtes ikke akutt ut ennå.. Er egentlig bare glad til for da slipper jeg heldigvis hun studenten igjen da! Men jeg måtte ta kontakt med en gang visst jeg fikk mere vondt eller hodepine osv.. Isåfall så ringer jeg etter vaktskifte.. [8|] Tusen takk for tråden forresten.. Er så koselig når folk bryr seg, blir rett og slett rørt jeg[:)]

Fy søren!!! jeg vil ikke være gravid i Tromsø alikevel jeg... Høres jo bra håpløst ut det her...

Forstår dine frustrasjoner... trur jeg heller kommer til deg når det blir problemer i mitt sv.skap

Jeg fikk skikkeli vondt inne i meg jo mer jeg leste her... ingrodd livmor... svangerskapsforgifting. Stakkars deg. Kjempe dumt at du har så vondt og at det er desse stud. på føden [&:]

Når kommer mannen din hjem da?

Mannen er hjemme han, men det hjelper jo lite når de ikke vil ta oss inn til sjekk da! Men jeg har time hos legen min på onsdag og jordmor på torsdag.. Så da får jeg nok noen vettige svar! Visst det ikke har blitt verre til da selvfølgelig! Babyen virker nå som den har det bra hvertfall.. Spreller rundt som en gal[:)]

Akkurat som du ikke har hatt nok!! Håper skatten deres har vett på å komme ut snart så du slipper flere plager [:)]

Lykke til og god bedring,vennen [:D]

huff!!. stakkars deg som skulle bli så plaget[&o]
å det dumme duste hykehuset i Tromsø da[:@].. skulle ikke tro dem var et univeritets sykehus[8|]

syns det er helt merkelig at dem ikke vil ha deg inn på sjekk.. hvis jeg leste rett?
er det fare for SF, så må dem jo ta dette alvorlig!!
men dem skal vel la det gå så langt som det gikk med min SF[>:]..... sykehus alså!!!

Back
Topp