lindaen!

FjerneErna

Forumet er livet
Ser du har vært hos jordmor i dag. Fikk du snakka om fødselsangsten din? Og klarte ho i så fall å berolige deg?

Heihei.. Tusen takk for at du bryr deg[:)] Nei, det gikk dessverre veldig dårlig.. Hun forklarte bare fødselsforløpet med en hel hau plakater, skremte meg mer å hadde dårlig tid.. Så jeg får prøve å bestille atter en time.. [:(]

Det skulle bare mangle at vi bryr oss om hverandre her inne [:)] Det var ikke noe særlig,da- dumme dama!! Håper du ga ho ett spark på leggen [:D] Men da får vi satse på at ho har bedre tid neste gang så du slipper å være redd!![:)]

Hehe.. Ingen spark dessverre.. Holdt på å spy på henne derimot.. Hun pressa litt for mye på den ømme magen min.. Hehe.. [8D] Men jo, håper også noen kan ha tid til meg snart.. Tredje jordmor timen det der..

Du skulle ha spydd ho ned [:D][:D][:D] Si fra neste gang du bestiller time at du trenger litt lengre tid!!

ja, jeg har gjort det hver gang, men man skulle tro de ikke hørte på de ørene.. Vi skal vurdere om vi kanskje skal prøve en ny jordmor..

Uff så dårlig gjort at de har så dårlig tid, de SKAL ta seg tid og du har jo masse du sikkert vil snakke om da..

Min jordmor setter alltid opp en time til meg, pluss at jeg går dit hver tredje uke, så det har roet meg litt[:)]

Da tror jeg nok at jeg ville bytta..Lykke til,uansett [:D]

å så iriterende!ville ha bytta jeg også,der er det minste du fortjener!!!!!!!!!!![;)]

lykke til med jakten på den perfekte jordmor![:D]

Back
Topp